Muzyka :33

niedziela, 9 sierpnia 2015

Triki na MSP

Ohayou !

W tym poście tak jak obiecałam przedstawię Wam triki,które znam.


Zaczynajmy!


1.Jak napisać długi status?




Aby napisać długi status,musimy ustawić kursor na końcu treści i klikać jednocześnie "enter" oraz "shift".Jak kilka razy tak zrobimy kursor będzie trochę niżej:



Wtedy klikamy "enter" i gotowe!♥



2.Jak wchodzić pod ekran w chatroomach?


Żeby wejść pod ekran w chatroomie,musimy przytrzymać login naszej MS i  wcisnąć spację,po czym przeciągnąć nasz login pod ekran.



Teraz trzymamy nadal login i puszczamy spację.Nie zmieniamy położenia myszki,bo MS idzie w jej stronę!




Gotowe ♥

3.Jak mieć w filmie osobę,której nie mamy w znajomych?

Co prawda u mnie już nie działa ten trik,ale działał.Możecie sobie zobaczyć w moim filmie "Albo ty,albo ja" występuje Lady Zanetka i Pixieee,których nie mam w znaj ;)

Nie jestem pewna czy u innych to nadal działa,ale znam ten trik,więc go podaję C:




Wyszukujemy MS,którą chcemy użyć w filmie.


Klikamy "Wyślij wiadomość".


Zmniejszamy czat.

Dodane MS będą na końcu listy znaj.Jakiś czas temu zamiast ich loginów było napisane "NO ONE",ale to jakiś czas temu,nie wiem jak jest teraz.

Niestety nie mogę pokazać,że mogę dodać,bo już nie mogę (xD),ale jako dowód,że kiedyś mogłam :


(Ach ta ilość wyświetleń xD)

4.Jak zarabiać szybko SC?

Otóż jest taki jeden sposób,o którym nie dawno się dowiedziałam :)

No więc wchodzimy w artbooks i lajkujemy tyle artów ile chcemy zarobić SC,wylogowujemy się i  się i mamy tyle SC ilu artom daliśmy ♥ :D

Dowody:

Przed polajkowaniem:


(polajkowałam 10)


Po polajkowaniu:



5.Jak zarabiać podwójnie FAME?

No więc  to ja wymyśliłam ten sposób (tag kreatywnie xD).Jest raczej mało opłacalny,ale oj tam,oj tam :P

Wystarczy,że poprosimy znajomego,żeby robił z nami seki,a my będziemy robić seki z nim.Potem oglądamy seki naszego znaj i dostajemy zagrodę za obejrzenie + za to,że ktoś obejrzał film,który jest z nami  

____ ━ ━ ____ ┓ ━ ╭ ━ ━ ━ ━ ╮
____ ━ ━ ____ ┗ ┓ | :::::: ^ ━ ━ ^
____ ━ ━ ____ ━ ┗ | :::::. | O ‿ ‿ O|
____ ━ ━ ____ ━ ━ ╰ O - OO - O ╯

Tag.

To chyba wszystkie triki,które znam :D

~Laura







2 komentarze:

  1. Fajny post.
    O tym z artami nie wiedziałam, to ide arty lovkować xd

    ~ HanJAa HanQu
    'oliwia:)506
    #HAN

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zastanawiałam skąd SC mi leci.
    ~Kafelek

    OdpowiedzUsuń