Muzyka :33

niedziela, 1 listopada 2015

DARMOWE UBRANIA NA MSP??

Ohayou!

Tak,tak żyję xD

Przepraszam,że nie pisałam postów,ale z tą szkołą to zawracanie głowy :P
Muszę się dużo uczyć i wgl :D

A jak tam spędziliście Halloween?
Ja zaprosiłam koleżankę ze starej klasy na noc.Zbierałyśmy we dwie cukierki na moim osiedlu,ale otworzyły nam tylko 2 domy xDD

Cóż,nasze wspólne zbiory to: 1 czekolada,2 czekolady kinderki ,2 lizaki,3 landrynki xDD
Dobrze,że miałyśmy swoje cukierki w domu o.O

Ale nie ważne,chciałam pokazać Wam coś ekstra:

JAK MIEĆ CZYJEŚ UBRANIA NIE PŁACĄC?

Wydaje się niemożliwe,a jednak.

Wady:
-"kupione" ciuchy nie pozostają w naszej szafie
-po zalogowaniu jesteśmy w tym samym ubraniu,co przed wykonaniem triku

Zalety:
-inne osoby widzą nas tak,jakbyśmy zmienili ubranie
-modzi nas nie zdemaskują
-trik możemy powtarzać ile razy chcemy



1.Wybieramy osobę,której ubrania chcemy mieć i tworzymy jej look z rzeczami,które chcemy założyć.

2.Zapisujemy go i na dodatkowym koncie dajemy mu LOVE IT .

3.Na głównym koncie wchodzimy w Magazyn Fame i przez niego przechodzimy do tego looka

4.Klikamy w "Stwórz nowy look"

5.Zdejmujemy kilka rzeczy i klikamy na "X"

6.I wtedy pojawia nam się przy tym look'u zamiast "KUP"  "UBIERZ SIĘ"

Jeśli ktoś nie zrozumiał,to zamieszczam instrukcję w wersji video :D







~Laura ♥








9 komentarzy:

  1. Znam ten sposób, na prawdę przydatny :3
    Hihihihihi dałam Ci suba na yt xd

    ~Hanny <3
    /oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki xDD
    A ty masz kanał czy nie?Jak tak to podaj to też dam ci suba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może modzi wykryli sposób :/ Jeszcze sprawdze i ci napisze :)

      Usuń
  4. Poszukując okazji, natrafiłem na bardzo przyjemną stronę, a mianowicie, w swojej ofercie posiadają kilka fajnych rzeczy, dzięki temu, że strona dopiero startuje, chcę zgromadzić jak największy ruch. Dzięki niej zdobyłem bluzę dla mojego bratanka. Dzięki temu, że ją polecam mam szanse na wygranie kolejnej nagrody. Wszystkie wzory możecie zobaczyć tutaj: http://tiny.pl/g5rxt

    OdpowiedzUsuń
  5. A znasz sposoby na telefon ?

    OdpowiedzUsuń