Muzyka :33

niedziela, 29 listopada 2015

Nowości ;)

                                                              Hejouuu ;3
Witajcie moi drodzy. Jak wiecie była aktualizacja na MSP, doszły nowe rzeczy.
A w tym: Nowe oczy. Wyglądają w porządku.. Myślałam, żeby jakieś nawet kupić, ale odstraszyły mnie brwi.
Kategoria: Oczy                                                                                                                      
Ocena: 8/1O                                                                                                                            
Ponieważ: Oczy są jak najbardziej dopracowane, ale brwi to już przesada :/  


Kolejna rzecz - cienie.                      
Doszły również nowe cienie! :) Bardzo są przydatne i realne.
Wszystko dopracowane na ostatnią kropkę. Mam chęć 
kupić te czarne za 350 sc, ale pasują mi te co mam ;)
Nie mam do czego się przyczepić..
Kategoria: Cienie                                                                                       
Ocena: 1O/1O                                                                                        
  

3 rzecz - nosy

Fajnie, że są nowe, ale pierwszy nos jest ogromny :_:
Biorę również pod uwagę to, że modzi się starali :") 
Ale to nie do końca to..
Kategoria: Nos                                                
Ocena: 7/1O                                


4 rzecz - Usta                          
Ech usta... cieszyłam się, że doszły nowe, chciałam nawet kupić. Założyłam usta
z brokatem, na tej "półce" wyglądają ślicznie, ale po założeniu naprawdę brzydko.
Z tego powodu modzi usunęli je z tej kategorii, ale udało mi się zrobić screena! :) 
                                                     
 
Trochę jak by pszczoła ją ugryzła, 
Kategoria: Usta                                                                        
Ocena:6/1O                                                                             
Modzi się naprawdę starali, ale coś nie wyszło im :| Szkoda..
Razem pkt  31/40
Jest to w miarę dużo ;P
A więc kochani kończę ten post♥ Do zobaczenia w następnym! :) /tosia 

1 komentarz:

  1. Fajny post :3
    A ten pierwszy nos, wygląda ja.. *za przeproszeniem* tyłek xd
    Mogłabyś robić TROSZKĘ dłuższe opisy, tak to super ;*

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń