Muzyka :33

piątek, 13 listopada 2015

Czy uda mi się oodwzorować ten look? ~HW

                                 Ciao :3


Tak, nazwa tego posta jest.. zła, ja to wiem,
mi też się nie podoba, ale nie chciałam nad tym za długo myśleć,
bo mózg mi się przegrzeje.

Pomysł na tego posta przyszedł mi.. dziś (11.13)
jak wróciłam do domu i zastanawiałam się o czym napisać posta,
nie chciałam robić czegoś, co już każdy zna, więc wymyśliłam coś nowego.

Już wyjaśniam o co chodzi.

Pewnie każdy z Was, wie, że jest taka seria jak odwzorowanie jakiś  jakiś gwiazd
albo innych paraboli, ale ja zrobię na odwrót,
tworzę (W tym wypadku) lub wybieram czyjś look,
a sama staram się z własnych ubrań zrobić coś podobnego.
Mam nadzieję że każdy zrozumiał,a jak nie
to zrozumie czytając tego posta ;)


Tak wygląda look który zrobiłam:


Look jest normalny, taki.. Życiowy? xd
Na MSP bym się tak nie ubrała, bo tam umieram się pod kolor.
Zestaw sam w sobie jest okey i raczej nie będzie mi bardzo dobrze dobrać tych ubrań..
Już się boje co mi wyjdzie xd
Robiłam go tak, żeby było łatwiej go odwzorować, ale nie za łatwo.
*Po przebraniu wcale nie zamieniłam koloru swetra na taki jaki miałam xd*


Tak wygląda moje odwzorowywanie:





Specjalnie szukałam kabla USB xd
Jak dla mnie- SUPER.
Jestem zadowolona z efektu :3
Wgl, zdj mojej twarzy się nie udało, mam na niej te zmarchy na czole,
a moją żyłę wydać ._.
Jak już o tej żyle piszę, a ktoś jej nie widzi, to niech spojrzy nad oko od strony grzywki ;-;
To może zrobię tak jak to robią takie blogger'ki modowę, co? 

Sweter- Z niego jestem chyba najbardziej zadowolona ;) Pewnie widać, że pod 
swetrem mam białą koszule, taką jak w wersji MSP :3
Podoba mi się efekt jaki udało mi się uzyskać.
Obie rzeczy są z H&M.

Spodnie- Zwykłe, nie ma co się rozpisywać, żuciły mi się w 
oczy bo miały podobny kolor 
do tamtych.
Można je kupić w Cubus'ie.

Buty- Zakosiłam siostrze xd Jakie szczęście, że w naszym domu są trzy babki z nr buta 35/34 xd
Pasują, te na MSP mają przypominać conversy od samego ich stworzenia,
więc jak już to wina MSP xd
Z tego co kojarzę, są ze sklepu Convers'a i Vans'a.

Włosy- Chyba wyszły najgorzej, ale nie jest tak źle.
Przez to, że moje włosy zawsze są po tej samej stronie i nie zmieniają się nawet po tym
jak rano wstaje, no i w dodatku są długie ;-;


A wy co sądzicie o tym pomyśle?
Mam zrobić z tego serie?
Mi porzpadło do gustu to szukanie odpowiednich ubrań i wgl fajnie mi się tego posta pisało ;D
Ale większe zdanie należy do was! :DD

~Baay :**





8 komentarzy:

  1. Fajny post ;P Myślę,że to dobry pomysł na serię :P P.S.Ja tu nadal żyły nie widzę !! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło! :D U mnie byłoby trudno. :3 Ten sweter... super!

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx, też jestem zadowolona z tego co mi wyszło *skromność xd Pewnie nie było by aż tak źle ;)

      'Hanny <3

      Usuń
  3. Tag jesteś ładna.... a żyła to drobiazg ;). Pomysł- fajny a nawet bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx ^^ Widzę że seria się spodobała, więc będą dalsze części :)

      Usuń