Muzyka :33

poniedziałek, 2 listopada 2015

MSP Fan Art #2

Ohayou!

Hah! Wreszcie narysowałam fan art dla Hani xD

Użyłam tego looka:


Spodobał mi się i miałam pomysł na narysowanie go :)


A



oto



mój


rysunek :
































xD

















































xD


























TADAA!!!







Mam nadzieję,że ci się spodobał :)  Wyszedł trochę mnie chibi niż poprzedni,ale chyba nie jest źle :D



Jeśli ktoś też chce,to pisać w komach :P Chętnie narysuję :D


P.S. Zainstalowałam wczoraj Bandicama (jak ktoś widział wcześniejszy post to wie) i prawdopodobnie zacznę nagywać SpeedPainty ^ ^

Chociaż nie jestem pewna,bo trochę dziwnie się czuję,mając świadomość,że kamera śledzi każdy mój ruch xD


~Laura ♥



2 komentarze:

  1. Ale ładne *-*
    DAWAJ PORADNIK! XD
    Hshs nowa tapeta ^^

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xD Jeszcze muszę zarejestrować Bandicam'a,bo ma ograniczenie do 5 min :/

      Usuń