Muzyka :33

niedziela, 8 listopada 2015

1/2 1. Jak zrobić logo-Białe obramowanie ♥ MS- Poradnik #2

Ciao :3

WOW, nie pisałam posta z poradników od... *sprawdza*
ponad 3 miesięcy ;-;
Ale teraz, na prośbę być może przyszłej redaktorki; tosia77712
piszę tego posta.
Bez zbędnego przedłużania, zaczynam :D


A więc, najpierw potrzebujecie screena swojej MovieStar . Musi być zapisany w obrazie PNG
(Musi być na jednolitym tle, możesz użyć do tego tła z ArtBooka)

Załóżmy, że macie zrzut ekranu moviestar.
1. Wchodzicie w sumopaint.com.
2. Musisz zjechać na duł owej strony.
3. Możecie zmienić język na polski :

4. Koło zmiany języka, jest napis: "Plik", trzeba w niego wejść.
5. Wchodzicie w "Odtwórz z mojego komputera"
6. Wklejacie swoją mowie star.
7. Różdżką zaznaczacie białe tło 


 Teraz się skapnęłam, że MS ma zamknięte oczy ;-;

8. Usuwacie białe tło klawiszem "Backspace'' lub "Delete"
9. Gdy macie już usunięte tło, w menu najeżdżacie na "warstwa"
10. Następnie musicie wejść w.. No, tak :D :


11. Klikacie w "obrys"

Wyskoczy wam coś takiego:


Tek według kolejności:
widoczność
wielkość 
Wychodzenie od zewnątrz 
Wychodzenie od środka
Kolor obrysu.

12. Jak macie już wszystko dobrane, klikacie "OK"

Mi wyszło coś takiego:



To koniec pierwszej części poradnika pt: "Jak zrobić logo" 
Niedługo pojawi się kolejny w którym będę pokazywała kontynuacje robienia loga :3

Mam nadzieję że następny post z tej serii nie pojawi się za 3 miesiące.

~Orewuar









3 komentarze: