Muzyka :33

środa, 25 listopada 2015

Wyniki konkursów , Qonk&Lot +Małe info♥

                                    Ciao :3

   Jako że mimi KAZAŁA mi napisać posta z wynikami, to go pisze, spóźnionego, ale pisze ;p
No nie mogę pisać na środku :C Okey, dość tych emotikonek.
Nie przedłużając (Bo mam czas do chyba 16.00)
tak wygląda ponumerowany screen z loterii:

Każdy pamięta swój numer?
Mam nadzieje że nie, bo chce napisać, co kto wygrał xd

Balista LOVE LOVE LOVE- 3

Emi-Caffe- 6

elka1200- 2

Magiczny Kotek 27- 7

Mimi506- 5

Niestety, zostało sporo rzeczy.
Jestem zła, bo nikt nie wygrał płaszcza i czuje się taka skąpa X(
Za to wyszły wam, jak dla mnie- najfajniejsze ubrania.
Mam nadzieję, że rzeczy sie podobają i nie będzie pretensji.


Konkurs na look:


Wasz prace była naprawdę ładne, ale niestety, miejsca są tylko trzy :/ 
Ale każdy kto wziął udział w konkursie dostaje grafa, a wyróżnione prze zemnie 
praca- prezent z listy życzeń.

Wyróżnione prace:


Balista LOVE LOVE LOVE

Nie którzy, nie do końca mnie zrozumieli i zrobili looki MI, a nie SOBIE.
Podobny do oryginału mojego looka, ale jest ok, 
myślę że zasłużyłaś na wyróżnienie.


Elka1200

Jak dla mnie- jeden z lepszych wyróżnionych look'ów,
ale też zrobiłaś go mi, mimo to, nawet kolory wyszły ci świetnie :D
Czyli mocne 2/10
*żart*
*Śmiech*


Lukasz=]


Tu już poważniej zastanawiałam się na pozycji w "rankingu"
Może coś dorzuce do twojej nagrody ;)
Look przypomina mi ducha, przez te "szatę" z eventu.


Miejsce trzecie...
MAGICZNY KOTEK27!


Twój look bardzo mi się spodobał, do stroju, masz rówież
dopasowaną twarz, za co wielki plus ;)
Tak trochę pasatel goth, co?

Miejsce drugie:
mimi506


Możecie myśleć, że mimi dostała owe miejsce dlatego, że ja lubię,
ale ten look naprawdę mi się podoba,
a kolorowe włosy nadają tego czegoś! (xd)

MIejsce Pierwsze

*Fanfary*


















*Dum dum dum!*















*Dam dam dam!*



Eeeemiiii Cafeeeeeeeeee!



Mraśny B)
Podoba mi się *No co ty*
Te uszka są takie słiti, dopełniają cały look,
co daje jeszcze lepszy efekt końcowy :3



Konkurs na redaktora:

Szybkooo! Masz tylko 22 minuty xd!

Z tego co pamiętam, w poprzednim poście zapowiedziałam konkurs na rekatora,
wybrałam dwie osoby, które dostają się na etap próbny, tak jak kiedyś Laura.

Jednak odbędzie się to trochę inaczej.
Tak jak z Laurą, zaprosze dziewczyny do załogi bloga, a będą one na okresie próbnym przez miesiąc,
a potem dodam ankietę, w której głos mój i Laury będzie liczony dwa razy.

Ta która będzie miała najwięcej głosów, na pewno przejdzie,
a nad drugą osobą, pomyślimy.


A przechodzą...


mimi506!

i...


Tuśka ;3!

W komentarzach napisze swoje e-maile, na które mam wysłać zaproszenie.

Okej, muszę szybko tego posta skończyć bo Mirosław się obrazi xd


~Bay ;**



Nowe, jesienne logo na zimę ♥
Piękne, c' nie? 



2 komentarze:

  1. Look Emi Caffe też mi się podoba,ale według mnie na pierwsze miejsce zasługuje Kotek27 xDDD Co do redaktorek to bardzo się cieszę ,że dojdzie ktoś nowy :P I jestem ciekawa ich postów :D A więc POWODZENIA DZIEWCZYNY!

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziękuję za pierwsze miejsce! :* Te moje uszy xDD Halloween'owy look. :D

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń