Muzyka :33

niedziela, 12 lipca 2015

Nowa seria: "Z teledysku na MSP"

Ciao :3

Jak widać, mam nowe przywitanie w języku włoskim.
"Ciao" to po polsku zwykłe "Część".
Takie przywitanie zostanie puki nie wymyśle lepszego xD
A z nowym przywitaniem, przyszła też nowa seria, nazywa się "Z teledysku na MSP"
co można zobaczyć po tytule posta :3 
O co będzie chodziło w tej serii?
Już tłumacze.

Wybieram jakiś teledysk/piosenkę/film i robię do niego look oraz dobieram animacje,
które do nie go pasują. 

Zaczynamy, Okey? Okey.

Na samym początku, pokarze Wam logo serii ;) O to one:



Na dzisiaj, wybrałam teledysk/piosenkę , który/którą pokazała mi moja naj (dziewczyna got- Nata).
A tą piosenką tej.... Tamtamtiramtam...

Little Mix - Salute




Podoba mi się ta piosenka ;). W wielkim skrócie pisząc, ta piosenka jest o kobietach/ Żołnierzach które zachęcały inne, by do nich dołączyły. 
Nie przedłużając, o to look:


Super♥  Kocham ten look ♥♥♥ Miałam sobie taki zrobić już dawno, ale nie było okazji. 

Trochę długo dobierałam spodnie, ale te chyba najbardziej pasują do tego looka, a ta kurtka (Była razem z bluzką) jest super, można ją użyć też do innego looku, nie tylko takiego salut B) Tylko szkoda nie można zmienić koloru tego znaku "X" 

Paleta kolorów:





A teraz...

Wersie Kolorystyczn

Druga  Wersja Kolorystyczna:



Hania poszła na łatwiznę i użyła tylko dwa kolory xD No, nawet fajny, już nie jest taki wojskowy itp, ale wygląda spoko ;D Różowy i szary, fajnie ze sobą wyglądają.


Trzecia Wersja Kolorystyczna:



Awww <3 według mnie, to chyba najlepsza wersja kolorystyczna ;> Na początku, jednym szarym elementem miał być ten "X", ale głupio to
 wyglądało.



Czwarta Wersja Kolorystyczna:



Jak robiłam te wersje kolorystyczne, to najbardziej podobała mi się ta trzecia, ale teraz chyba zmienię zdanie xD Podoba mi się ten kolor włosów, dopiero teraz go użyłam,
ale wygląda fajnie ;) 

A wam jaka wersja się najbardziej podoba? 
Mi na razie czwarta XDD

A teraz...

Sesja! 


Tak.. Symetrycznie xD Chciałam kupić jeszcze jakieś tło, ale nie było takich w takim stylu :/
Nie ma błędów.. 
Prawie. Środkowa MS, ma "dziurę" w kurtce, a chyba nie powinno jej tu być. 
Dalej nic nie widzę :D


Animacje pasujące do teledysku! (W cale nie za długa nazwa xD)


Pierwsza animacja:


Żebyście wiedzieli, ile ja jej szukałam... Znalazłam ją w TOP i kupiłam, najpierw szukałam w pozach (W których była XD) i jej nie znalazłam :E.
Animka z salutowaniem, jak najbardziej pasuje do piosenki "Salute"  nawet do jej tytułu XD 
Reszta animek będzie pokazana w sklepie z animacjami.


Druga animacja:



































Od razu mi się skojarzyła z daną piosenką, nie wiem dlaczego ;p
To coś co trzyma Movie Star, to niby bat.. Nie wygląda xD 
Animacja znajduje się w kategorii: "Dzikie i Zwariowane" 

Trzecia animacja:



No... Żołnierze chyba strzelali z łuków, no nie xD ?
Kategoria to "Walka"


Czwarta animacja:




Animka pasuje do piosenki, już chyba nie muszę pisać dlaczego ;)
Jest tania, miałam ją kupić ale zapomniałam xc


Pora z kończyć tego posta :>


~ Baay ;**


       (Logo zrobione teraz na odwal) Jeśli ktoś chce logo niech zgłosi się w komentarzu lub do mnie napisze :)

1 komentarz:

  1. Najajajajajbardziejejejejj podoba mi się wersjajajaja 4 i 3. Wogulelelele zaonspirowalalalalal mnie twojojoj bloggg ... I bedededede gogogog czytalalalala . C:

    OdpowiedzUsuń