Muzyka :33

czwartek, 13 sierpnia 2015

5 sposobów na zarobienie większej ilości Fame mając Booster Boom (Boostera)

Ciao :3

Pewnie jak czytacie tego posta, ja jestem na koloni, dzieję się tak, ponieważ ustawiłam publikacje ;)
Jak już widać po tytule, przedstawię Wam dzisiaj 5 sposobów na Fame w Boosterze.

Nie przedłużając, zaczynamy :3

Zanim zaczniemy pokarze Wam jak kupić owego boostera :3

1. Wchodzicie zakupy.
2. Następnie w sklep Diamonds
3. Klikacie w coś takiego, co na poniższym obrazku zaznaczyłam białym kolorem.













4. Naciskacie: "Kup"
5. Macie boostera!

Jeśli nie wiecie, czy macie już boostera, spójrzcie na swój pasek fame, będzie wyglądał mniej więcej tak:









Sposób I

Zbieranie Fame w skarbonce VIP


Jest to sposób, który mogą używać tylko użytkownicy posiadający VIPa, ponieważ tylko oni mogą opróżniać skarbonkę.

Jak to zrobić?
Tak:

Przez jakiś czas, nie otwieracie skarbonki VIP, w której jest gromadzony Fame, StarCoins oraz
Diamonds, gdy już zakupicie boostera, otwieracie waszą skarbonkę, a fame który w niej był, dostajecie podwójnie.

SposóII

Sposób ten jest bardzo podobny do poprzedniego, jak i następnego, w nim również należy coś zbierać, ale tym razem, będzie to fame z magazynu fame.

Należy to zrobić w ten sposób:

Do czasu Boostera nie odbierajcie fame z magazynu, a w czasie kiedy go nie odbieracie,
zbierajcie np:
-Autografy (Grafy).
-Role w filmach.
- Love it na ArtBookach, Lookach zdjęciach itp.
- Wyświetlenia na filmach
itd.
Kiedy macie już booster Boom, odbierzcie Fame z magazynu.
Magazyn Fame znajduję się tu:



















SposóIII

Jak już wspomniałam, sposób podobny do poprzednich bo w nim również chodzi o chomikowanie fame, teraz mam namyśli zbieranie  :3

Tym razem nie zacznę od razu o tym jak to się robi, tylko najpierw wytłumaczę, opowiem trochę o tym Awards. Okey, to zaczynam :3

Awards- (ang. nagrody) to nasze osiągnięcia na MSP, dzięki nim dostajemy Fame i naklejki do artbooka.

Awards znajdują się na naszym profilu
















Ja dzięki tym sposobie, wbiłam więcej niż jeden mln fame :3

Tak to zrobić:

Nic prostszego, niż zbieranie jak największej ilości awards. , a w czasie bostera otworzyć wszystkie awards.


SposóIV


Aby skorzystać z tego sposobu, trzeba mieć dm, ponieważ będzie to sposób związany ze sklepem Diamonds.

Chodzi w tym o to, żeby podczas Booster Boom'a, kręcić w sklepie dm kołem fortuny oraz wysyłać specjalne pozdrowienia (Inni mogą je wysyłać też tobie).











Sposób V

Teraz przyszedł czas na ostatni sposób.
Jest to jak dla mnie najłatwiejszy sposób.

Aby aby wykorzystać ten sposób, należy w czasie bootera, robić filmy które trwają od 10-20 sek,
oraz oglądać właśnie takie filmy.
Jak ja robię tak zwane: "seki" zwykle nazywam je np.: " ♥BOOSTER♥ 14 SEK #2"  
Jednak są też wady tego sposobu, dlatego że nie masz pewności że twoi znajomi będą Ci oglądać filmy, a oglądanie filmów jest dłuższe od poprzednich sposobów.

_________________________________________________________________________________

To już wszystkie sposoby które chciałam przedstawić, jeszcze jedno:
Zalecam skarbonkę VIP otwierać po np: odebraniu fame z magazynu.

A ja kończę tego posta.

~Pozdrawia:3
~Ba;*


5 komentarzy:

  1. Dobrze jest zbierać awards i potem użyć ich podczas boosta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ^^ ja mam awards który daje 125 000 fame XD nazywa się on: wydaj 750 diamentów xd (WIEM DATA)

      Usuń
  2. Drobna pomyłka- awards. ;)
    Ja wykonuję te sposoby zawsze, nawet teraz zbieram fame w fame magazine.
    Fajnie, że o tym napisałaś. Miałam też o tym pisać XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. "Prosimy pamiętać, że użycie Fame Boostera nie podwoi ilości Fame uzbieranej w Twojej Skarbonce. Dzieje się tak, ponieważ dodawana do Skarbonki ilość Fame jest obliczana w momencie jej zarabiania, a nie w momencie opróżniania Skarbonki."

    Na tej (https://moviestarplanet.zendesk.com/hc/pl/articles/212079805-Czym-jest-%C5%9Awinka-Skarbonka-) stronie jest tak napisane. Też nad tym ubolewam :/

    OdpowiedzUsuń