Muzyka :33

czwartek, 27 sierpnia 2015

Powrót, LBA (znowu)+ Dwie informacje. ♥

Ciao :)

Po dłuższej nie obecności na blogu, pisze posta, który nie będzie normalnym postem o MSP ;-;
Nie wiem czemu, ale zawsze kiedy zostaje nominowana do LBA, to mam do przekazanie pare informacji xD

Do Liebster Blog Award nominowała mnie Livvy, DZIĘKUJE ^^
No to zaczynam odpowiadać :>




Pytania

1. Byłaś gdzieś za granicą?
Byłam Anglii i w Niemczech, nie pamiętam ile razy.
2. Ulubiony przedmiot lekcyjny?
Ymmm.. Nie mam ulubionego.
3. Czy lubisz się uczyć?
Zależy czego i czy mi się chce, jeśli się uczę czegoś co szybko wpada mi do do głowy to lubię.
4. Kim chciałabyś być w przyszłości i dla czego?
Obecnie pisarką lub scenarzystką, ponieważ lubię pisać opowiadania i szybko mi idzie wymyślanie różnych scenariuszy. Na pewno chciałabym być też matką, żeby dać komuś to, co moja mama dała mi..
5. Kto jest dla ciebie najważniejszy?
Moja najbliższa rodzina.
6. Czy jesteś osobą ambitną?
Nie. (Długa i wyczerpująca odpowiedź xDD)
7. Czy boisz się burz?
Nie, nawet je lubię xD
8. Dlaczego zaczęłaś grać w MSP?
Nie dowiedziałąm się z reklamy, tak jak większość MovieStar, tylko przekonała mnie do tego moja koleżanka: "mimi506" to z nią zakładałam moje konto. Pozdrawiam Mirka xD
9. Masz prawdziwych przyjaciół?
Kiedyś się przekonam.
10. Śpisz do późna czy raczej wstajesz bardzo wcześnie?
Rożnie.
11. O której zazwyczaj chodzisz spać?
Różnie xd
12. Mieszkasz w domu czy w bloku?
W domu.
13.  Czy twoje imię ci się podoba?
Tak <33 Bardzo. Jest takie.. Rzadkie? Podobają mi się jego zdrobnienia i samo w sobie.
(Mam na imię Hania)

Nominuje:

5 pierwszych osób które mają bloga, i przeczytały tego posta, aby zaliczyć się do tych osób musi napisać w komentarzu że zrobi LBA :3

___________________________________________________________________________


Pytania

1. Co byś zmieniła/znienił na MSP?
2. Co cię zachęca do pisania postów?
3. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
4. O której godzinie wstajesz w wakacje?
5. Co sprawia, że się martwisz?
6. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?
8. 2+2*6? xD
9. 5 rzeczy na Twojej liście rzeczy do zrobienia? 
10. Jaki masz model telefonu?
11. Jaki jest najpiękniejszy język według ciebie?


___________________________________________________________________________


Informacje:

1.  Natalia odeszła, więc pewnie będzie mniej postów, ale postaram się wypełniać pustki na blogu.

2. Jeśli Laura to czyta, to chciałabym się Ciebie zapytać, czy zrobiłaś sobie jakąś przerwę w pisaniu postów? Pytam, bo od mojego wyjazdu na blogu pojawił się jeden post, mój post...
Pytam z ciekawości, no bo wiesz jutro koniec okresu próbnego, więc albo zostaniesz, albo odejdziesz. Jak by co, pamiętaj że twoje posty są mile widziane na blogu :)


________________________________________________________________________________


TO wszystko co miałam do przekazania,


~ Baay ^^





4 komentarze:

  1. Zrobię LBA po powrocie do domu, jakoś mam ochotę na zrobienie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za brak postów,ale ostatni tydzień wakacji jest trochę dla mnie ciężki,ze względu na nową szkołę i przygotowania :/ Postaram się pisać częściej :(

    OdpowiedzUsuń