Muzyka :33

środa, 5 sierpnia 2015

Ja w pikselach ♥

Ciao :3

Jak już widać po tytule, dzisiaj odwzoruje swój wygląd w MSP, 

chodzi o to, że w klinice piękna staram się, aby moja MovieStar miała podobną twarz do jakiej, jaką ja mam w realu, tak samo zrobię z ubraniami.

Okey, zaczynamy! :D




Wyszło w miarę dobrze. Nie miałam dużego wyboru, bo jak pewnie wiecie, na MSP jest mało ust, oczu itd.

Skład:

-Oczy.



Oczy które wybrałam zaznaczyłam kolorem białym. Moje ślepia (xD) mają kolor szaro-zielony, jednak na MSP nie mogłam znaleźć takiego koloru, więc wzięłam szary.
Kształt oczu jest dobry, moje oczy są dość spore, ale rzęsy nie są aż tak długie D:


- Karnacja.



Nic nad zwyczajnego, najzwyklejsza skóra z MSP.

- Nos.



Taki.. Spiczasty (?) xD 


- Usta



Nie miałam dużego wyboru, moje usta są bardzo cienkie, a na MSP taki nie ma :<

- Make-up




Ja się nie maluje, to zrobiłam na wzór "worów'' pod oczami, które zawsze mam xD


Ubrania:




Ubrania (i włosy) dobierałam tak, jak ie mam ( Zrozumiał ktoś? xD) 
Moja grzywka często jest spięta do tyłu, a moje włosy, trochę dłuższe niż te tu w wakacje 
są troszkę kręcone (Od wody).
Mam bardzo podobną koszulkę z H&M ;D 
Zwykłe białe spodenki też posiadam, a te buty miały brać role conversów.



Ten post dobiega końca C:

~Pozdrawia:3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz