Muzyka :33

sobota, 29 sierpnia 2015

Czy Laura z nami zostanie- WYNIKI!

Ciao :3

Tak, wiem, wyniki są spóźnione, ale tylko o Jeden dzień, więc tragedii nie ma.
Nie przedłużając, od razu ogłoszę wyniki :3




A więc...































Uznałam...






























Że...






































Laura..






















Może.......





























Już....
































Pisać..
































Posta pożegnalnego!


Czytaj dalej!!!























































Żartowałam!!! :'D

Laura zostaje na blogu!
Witam w załodze bloga :D
Mam nadzieje że twoje posty będą tak dobre jak do tych czas :>
Za dużo emotikon..
Mam nadzieje że Laura nie wyszła z bloga kiedy napisałam że może pisać posta pożegnalnego xD


Post jest bardzo krótki, PRZEPRASZAM D: , ale nie mam co do niego dopisać, dzisiaj mam zamiar mało siedzieć prze komputerze.

Zrobiłam dzisiaj projekty DIY, jego zdjęcie jest już wstawione na MSP, zapraszam do zobaczenia mojego projektu, dodam tu jego zdjęcie:

























Fajnie, nie ma ani jednego lovka ;-; Takie życie fejma xd
Jeśli wam się podoba moje DIY, to zapraszam do dania loveit na zdjęciu :)


Pozdrawiam.

~Bay :**


1 komentarz:

  1. He,he dzięki :p Bardzo się cieszę i jeszcze raz przepraszam za brak postów XD

    OdpowiedzUsuń