Muzyka :33

niedziela, 2 sierpnia 2015

#2 Z teledysku na MSP- Meghan Trainor - All About That Bass

Ciao :3

Witam Was :33.. Już było przywitanie..!
Dość długo nie było posta z serii: "Z teledysku na MSP", więc robię go teraz :3
Seria została dobrze przyjęta więc ją kontynuuje.
Jeśli ktoś jest tu pierwszy raz i nie wie naczy polega seria, zapraszam na pierwszą część tej serii (Pierwsza część)


Na dzisiaj wybrałam piosenkę: "All About That Bass"





Pada deszcz, pada deszcz, na drzewo :"D Ktoś mi kiedyś to "zaśpiewał" xD.
Piosenka jest fajna, przez jakiś czas miałam na nią "fazę" XDD 
Teledysk jest sodki, nawet bardzo.

Kiedy dublowałam tą piosenkę w looku, głównie kierowałam się jednym z zestawu ubrań
który Meghan Trainor miała na sobie w kilku scenach teledysku, o to on:



Taki śliczny, pastelowy <33

A tak odwzorowałam go na MSP:



Moim zdaniem, źle odwzorowałam Meghan :/ 
Wstążka jest w jednym elemencie czarna ponieważ nie mogłam zmienić koloru na inny.
Nie mogłam znaleźć dobrych włosów, ale te chyba ujdą :/
"Sukienkę" zrobiłam z górnej części garnituru oraz spódnicy, nie wygląda to okropnie, 
ani jakoś specjalnie dobrze, tak nijak. 
Z całeogo zestawu najbardziej podobają mi się te buty <3 Nawet przypominają te ze zdjęcie :"D 

Paleta Kololorów:



Myślałam, że będzie więcej kolorów xD
Kolory są ładne, takie pastelowe♥.


WersiKolorystyczne

Druga  Wersja Kolorystyczna:



Teraz ten look wygląda o wieele lepiej ;3 
Według mnie, połączenie koloru białego, czarnego i bordowego wygląda ładnie, 
a kiedy kolory są dobrze dobrane look od razu wychodzi lepiej.


Trzecia Wersja Kolorystyczna:




W każdej części, w każdym looku muszę zrobić jakąś wersie w której będzie jakiś element 
różu xD Moim zdaniem, wyszło ładnie.
Na początku, chciałam zamiast czarnego dać szary ale włosy wyglądały jak u babci xD
Kolorów użyłam tylko dwóch.



Niestety nie znalazłam żadnych animek które pasują do tej piosenki,
Nie mogę zrobić też sesji ponieważ nie kupiłam looku :C
Jako wynagrodzenie do następnej części postaram się dodać jakiś bonus.



~P
ozdrawiam :3







1 komentarz: