Muzyka :33

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Seria TopFive +Króka informacja ♥

Heyo Wam!

Zrobię wam Serie na ten tydzień, i po tygodniu będzie krótka informacja .

Więc zaczynajmy? ^^

Naszym wspaniałym lookiem tygodnia jest :



Ten look jest zrobiony przez  <3 Sweet Kicia <3
Kierowałam się inspiracją na imprezę, a wybrałam ten, ponieważ to jest chyba idealny strój na imprezę według mnie ♥♥♥ Brawa dla Kici ! XD

Przejdźmy do filmu tygodnia...

Tamtararam  .. :



Nastolatki... Tak, wybrałam ten bo my jesteśmy nastolatkami . I tyle :'D

ARTBOOKIEM Tygodnia jest :



Każdy z nas lubi mieć dużo sc na MSP, a więc wybrałam to, podobno od tej dziewczyny można się dowiedzieć jak szybko zarobić sc ?! :o

MS Tygodnia :



Arli, Arli , Arli , Dlaczego ona? Ponieważ jest to słynna Ms . Nie wiem jak wy ale ja ją lubię mimo że jej nie znam. Brawa dla naszej słynnej Ms!!!! ♥♥

Pokój Tygodnia należy do :




mimi506 , dlatego ,że  'jest bardzo do siebie dopasowany.. i tyle :'D


                                                 Krótka informacja!!
Wyjeżdżam jutro z Hanną na kolonie ,, Na luuzie ''
od 12.08 - 22.08.2015 Mogą się nie pojawiać posty, Zależy czy będzie wi-fi
Myślę, że  Zamiast serii TopFive, Pojawi się wiele innych postów ode mnie, a więc nie przedłużam. ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz