Muzyka :33

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Nowy rok szkolny:Jakie będą moje posty?

Ohayou !

Ten post jest m.in.do Was czytelnicy,ale też do adminki.


  Wakacje dobiegają powoli ku końcowi (ubolewam ;-;),a nowy rok szkolny jest tuż,tuż.Właśnie,ten rok,będzie dla mnie jednym z trudniejszych,ponieważ idę teraz do gimnazjum,jednego z najlepszych w moim mieście.Tutaj nie będzie już cackania się i wgl.Pierwsze kroki w nowej szkole myślę,że będą najgorsze,ale potem mam nadzieję,że oswoję się z nowym otoczeniem.Będę wracać ze szkoły autobusem (to dla mnie nowość,bo zwykle ktoś po mnie przyjeżdżał,lub wracałam na piechtaka),co będzie zjadało mi trochę czasu+zajęcia dodatkowe typu basen.Nie będę już miała tyle luzu co w podstawówce,więc rzadziej będę wchodzić na MSP.Ale spoko,posty będą się pojawiać!


Właśnie...


-Jakie będą moje posty?


~Niestety,ale w związku z małą ilością czasu,moje posty to nie będą "świeżynki"z ostatniej chwili,ale raczej posty o tematyce stałej,coś w rodzaju "TOP 5" drugiej redaktorki.


-Kiedy będą się pojawiać?


~Nie potrafię wskazać dokładnych dni,w których będę publikować notki,ale będą się one pojawiać ok.1-2 posty w tygodniu.Przepraszam,ale na więcej mnie nie stać,bo przypuszczam,że będę je pisać w weekend i włączę automatyczne udostępnianie. 


To chyba tyle,ile chciałam Wam przekazać.


Do zobaczenia !


~Laura ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz