Muzyka :33

wtorek, 4 sierpnia 2015

Seria : TopFive ♥!


Heyo Wam !

Chciałabym Wam Powiedzieć ,Że Będzie Nowa Seria Z Mojej Strony ,Która Będzie Mieć Tytuł: Top 5 ! , Chodzi O To ,Że Będę Krążyć Po Msp I Szukać Inspiracji. W Tym Całym ,, Top 5 ' Będą m.in.
-Look Tygodnia
-Film Tygodnia
-Artbook Tygodnia
- Ms Tygodnia
- Pokój Tygodnia

ZACZYNAJMY! ♥

Lookeim Tygodnia Jest! :





Otóż, Ten Look Jest Zrobiony Przez Naszą Założycielkę Strony ,, Oliwia:)506 ''
Podobają Mi Się Kolory, i Wzory Tego Looku,
Oraz To, Że Kolory Się Nie Zlewają

Filmem Tygodnia Jest :



Dlaczego Ten Film?...
Może Dlatego ,Że Arli Opisuje Dziewczynke , Która Miała Dosłownie Wszystko.. Lecz W Jednym Momencie, To Wszystko Straciła... . Wzruszająca cz.1... Polecam! :)


Artbook Tygodnia....
Hm ... zastanawiałam Się Nad Tym Dlugo I Raczej Wybieram Ten :





Ponieważ To Jest Słynny Patryk Ze '' Spongeboba '' Lubię To oglądać, i Dlatego Wybieram ten. Więc Piękne Gratulacje Dla arbuzowa2112 !!! ♥



Hihi, Ms (Miss Msp xd) Tygodnia Zostaje 

Różowa580 !







Pokój Tygodnia :


Zainspirowała Mnie W Nim Osoba, I Te Dopasowane Przedmioty <3 Gratki Dla Sad Wolf


I To Na Tyle, Widzimy Się Za Tydzień W ,, TopFive '' A Teraz Żegnam .. ;*  
                                                                  NatQa

1 komentarz:

  1. Ja taki feejm, Look mój B)
    Te robienie screenów u mn w domu xD

    ~HanJaa HanQuu
    `oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń