Muzyka :33

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Loga #1

Cia:3

W dzisiejszym poście, 
pokarze wam loga które zrobiłam dla:
-Wampirzycy Alice
- Livvy
- dziewczynie got/ Nacie
i mi. Tylko tyle, ponieważ bardzo mało osób zgłosiło się po loga :/ 
Jeśli chcecie logo, napiszcie w tu w komentarzu, albo do mnie na MSP, znajdziecie mnie
pod nickiem oliwia:)506. (Bez kropki)


Logo dla Wampirzycy Alice:



Moim zdanie, logo wyszło ładnie. 
Chciałam je zrobić w takim "ulicznym" stylu, ponieważ twój look przypomina mi właśnie taki styl ;) Było tu za dużo wolnej przestrzeni, więc dodałam ten snaczek.


Logo dla Livvy:



Gdy robiłam to logo, jeszcze nie umiałam dobrze posługiwać programu PicMonkey.com
Więc nie posiada wielu efektów, ale mimo to, wyszło ładnie ;D


Logo NatQi:



Jestem prawie pewna że Nata patszyła na nie na roboczej xD
Użyłam tu dużo efektów, żeby logo było tw stylu Galaxy :'D
Prawie nie widać napisów xD Ale chyba wyszło dobrze.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To na tyle z lóg, post jest taki krótki, bo mało osób zgłosiło się po loga :/
Jeszcze raz przypominam, jeśli ktoś chce logo nie poprosi o nie w komentarzu lub napiszcie do mnie na MSP, jeśli chcesz logo w konkretnym stylu, napisz w jakim ;)

 PS. Pozdrawiam EwcikKitty132  :DD


~Pozdrawia:3


                               Nowe logo ;D Podoba się? :>

4 komentarze:

  1. O matko !!! Jestem zaskoczona moim logiem :'3 nie nie patrzalam na robocza :'D super super !!! Ja chce dla mnie poproszę;;! Logo chce ale to dopiero na privv.... Pozdrawiam 18 kroków stad <3<3<3 Poczekaj poczekaj.... No kurze te logo !! <3<3<3<3 poprostu super <3<3 ubustwiam cię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo trafiłam wreszcie na Twojego bloga, a szukałam :) Logo strasznie mi się podoba i na pewno na trochę zagości w moich notkach :) Dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne logo! Dziękuję!

    olliwka1000, Livvy

    OdpowiedzUsuń