Muzyka :33

niedziela, 2 sierpnia 2015

Nowa Redaktorka?

Heyo Wam ! ♥


Jestem Dziewczynką O Imieniu Natalka I Będę Kolejną Redaktorką Tego Wspaniałego Bloga♥
Na Początek Może Opowiem Wam Kilka Rzeczy O Mnie? 


No więc..
Mam Dwa Imiona : Natalia Maria
Urodziny Mam 20 Listopada
Mieszkam W Województwie Warmińsko Mazurskim
Uwielbiam Kotki
Kocham Zimne Kakao
Często Jem Rosół I To Jest Moje Ulubione Jedzenie.
Jak Prawie Każdy Polak Uwielbiam Kuchnie Polską ♥
W Rzeczywistości Mam Szynszyla(Campi) I Psa(Mała)
Moją Ulubioną Wokalistką Jest Demi Lovato, Ponieważ Bardzo Mi Się Spodobała Jej Piosenka Demi Lovato - Really Don't Care . 
Moja MS Nosi Nick : Dziewczyna Got , Jest To Stare Konto Po Przyjaciółce Które Nosi Ze Sobą (Chyba) Pełne Trzy Lata. 
Oczywiście Musze Mieć Swoich Dwóch Braci (Robert,Lukasz)
Uwielbiam Sobie Rysować 
Grać Na Gitarze Też Umiem
Śpiewać 
Mam 157 Cm Wzrostu
Adminka Bloga To Moja Sister  ♥♥♥♥ 
Moją Ulubioną Częścia Z Garderoby Jest Koszula, Uwielbiam Nosić Koszule)


I To Chyba Na Tyle.. Zobaczycie Mnie W Kolejnym Poście. A Teraz  Bye ♥


3 komentarze: