Muzyka :33

piątek, 24 lipca 2015

Puk,puk...Kto tam?

Ohayou !

Tu długowłosa szatynka,której imię brzmi Laura.Przyszłam na ten świat 13 lat temu,a dokładniej 24 kwietnia.W ubiegłym roku za namową moich koleżanek założyłam konto na niezbyt ciekawej (takie miałam na początku zdanie o MSP) stronie MovieStarPlanet.Z biegiem czasu okazało się,że ta gra jest jednak ciekawa i zaczęłam grać w nią częściej - w taki oto sposób zdobyłam mój aktualny 20 lvl.MSP było coraz ciekawsze,więc zaczęłam zaglądać na blogi o tej tematyce.Jednak czytanie cudzych postów to było dla mnie za mało-chciałam więcej,chciałam sama tworzyć.Tak powstał mój pierwszy blog,który został przeze mnie usunięty po niedługim czasie ze względów estetycznych.Mówiąc szczerze wyglądał paskudnie.Nie miałam jeszcze doświadczenia w tworzeniu nagłówków,teł itp.Po tym powstał mój drugi blog.Jednak brak wyświetleń i 0 komentarzy pod moimi wypocinami pogrążało mnie i zrezygnowałam z blogowania.Lecz teraz-zaczynam od początku.Piszę na cudzym blogu,który mam nadzieję stanie się w małej części moim,bo chciałabym się rozwinąć i przeczytać choć 1 komentarz pod moim postem.


Dość już paplania i "wzruszających historii."


Czas na parę faktów o mnie!


1.Mam dwa imiona: Laura Oliwia

2.Kocham koty
3.Mieszkam w województwie dolnośląskim
4.KOCHAM  ♥zagęszczone kakaowe mleko♥
5.Lubię jeść lasagne i chyba wszystko co można nazwać kuchnią włoską
6.Moją ulubioną kuchnią mimo wszystko jest kuchnia grecka
7.NIENAWIDZĘ tortów z przesadną ilością kremów,bitych śmietan i innych słodkich mas
8.Moim ukochanym zespołem jest Pentatonix ( Moje boonies noszą imiona członków zespołu ♥) ,który zdobył w tym roku złoty glob,i który w większości robi covery (prawie wgl nie używają instrumentów) Piosenka,za którą dostali złoty glob♥Może łapka w górę?;P
9.W rzeczywistości mam dwa koty -Tofiego i Milenkę ♥
10.Moją ulubioną częścią garderoby jest bluza bez zapinania przez głowę Coś takiego C:
11.Moja MS nosi login HariboGirl (Tak,wiem głupi,ale brak pomysłów=głupie rzeczy :P)
12.Gram w TFM (Login: Ceonika jak ktoś chce :P)
13.Moje dwa kolejne loginy to:Maiku i Ivenne (czyt.Ajwin) <---- Ten jest mój ukochany,wiec jak ktoś zgapi,to ręka noga,mózg na ścianie! >:C  ;)
14.Po wakacjach idę do gimbazy i mam 13 nr w dzienniku ;-; ( ale o dziwo 13 to szczęśliwy numer mojej mamy xD)
15.Moja liczba numerologiczna wynosi 8
16.Idę do gimnazjum numer 13 xDDD
17.Lubię mangę i anime ♥
18.Rysuję od 7 roku życia
19.Gram w tenisa 3 rok
20.Mam starszą siostrę (w tym roku skończyła 18 lat)


Ok,20 faktów chyba musi starczyć ;P


Więc do zobaczenia :D!


~Laura






3 komentarze:

  1. Wydajesz się być miłą osobą ;D Witamy na blogu :3

    ~ HanJa HanQuu
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mam prośbę, czy mogła byś pisać posty czcionką "Arial" ?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń