Muzyka :33

czwartek, 19 listopada 2015

Nowa klinika piękna!

Ohayou!

Wchodzę dzisiaj sobie na MSP i nagle patrze na,że jest nowa klinika piękna!

Zastanawiałam się,co tam mogli fajnego dodać,ale przekonałam się,że to klapa na całej linii :/

Zresztą zobaczcie sami:

          

Oczy:Hmm..Całkiem znośne,ale mogłyby być lepsze.

5/10


          

Makijaż:Hue hue hue,no chyba nie xDD

1/10

      
             

Nosy:Na początku myślałam,że są fajne,ale jak 
przymierzyłam to się okazało,że są za wysoko i
dziwnie wyglądają :/

4/10



           

Usta:Pierwsze są fajne jak się zmieni kolory,ale te drugie...
No cóż,jakby to ująć?Nie dla mnie?

5/10

 ( za te pierwsze xD )



Średnia ocena:4
(Nie liczyłam,to po prostu moja ocena)


Ogółem prawie żadne z "dodatków" nie pasuje graficznie do MSP.

Uważam,że moderacja skupia się tylko na nowościach,a błędy,które powinny zostać już dawno naprawione leżą i kwiczą xD

Paczajcie :P

            

Co to ma być?! xD
Za duże oczy,usta jak prosto spod skalpela,a nos krzywy :'D

Stworzyłam coś,co wygląda całkiem ok,ale nie wszystko to dodatki z aktualizacji:


            

     Jest spoko 👌


Mam nadzieję,że kolejne aktualizacje będą lepsze D:

P.S.Nagrałam już kolejny SpeedPaint :3 Mam nadzieję,że wam się spodoba :) 

~Laura




1 komentarz:

  1. Nowa klinika piękna to masakra
    Ja na miejscu modów, zamiast dodawać takie *za przeproszeniem* gówna, nie dodała bym nic.

    ~Hanny <3
    'Oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń