Muzyka :33

piątek, 6 listopada 2015

Nowa seria? Co z tymi starymi? - Post informacyjny ♥

Ciao :3

Z góry przepraszam, że coraz rzadziej pojawiają się ode mnie posty,
dziękuje też Laurze, że kiedy ja nie napisałam żadnego posta ona napisała na dzień
dzisiejszy chyba z trzy xd

Chciałabym, że na tym blogu pojawiało się więcej postów,
nie chodzi mi o to że niby Laura nie jest odpowiednia czy coś,
bo pisze fajne posty (;**)
Tylko chce, żeby na blogu pojawiały się posty częściej,
a dwie osoby nie wyrobią :/
No, emi z bloga emi-caffe sobie radzi (Ja nie wiem jak, propsy dla Ciebie xd).

Ja kończę lekcje czasem nawet według planu o 16.15, a jeszcze mam zajęcia dodatkowe.
Niedawno zaczęłam chodzić na sks'y (czyt. eskaesy) ^^
Jako adminka bloga, mam większe zobowiązania na blogu,
więc jak już, nie ma w tym w ogóle winy Laury.
I dla niej też propsy xd

Ale Hania, do czego ty dążysz?

Chodzi mi o to, że myślę nad zrobieniem konkursu na redaktora.
Nie jestem jeszcze do końca pewna czy chcę go zrobić, bo
nie wiadomo, czy ktokolwiek się zgłosi.
Jeśli myślicie, że to dobry pomysł, napiszcie w komentarzu ;)

A teraz bardziej na temat moich postów:

Można zauważyć, że z większości moich serii, nie pojawiają się już posty.
Już wyjaśniam dlaczego.
Z serii np. "Z teledysku na MSP" nie zbyt lubię pisać posty, ten drugi post z tej serii
to masakra, do tego jeszcze nie cieszyła się ona popularnością,
więc nie widzę sensu dalszego pisania z niej postów.

To moż tak mała "legenda" (?) ?

Posty z tej serii BĘDĄ się pojawiały- 
Posty z tej serii NIE BĘDĄ się pojawiały- 

Z teledysku na MSP- 
Swoje zdanie na temat tej serii wyraziłam na górze.

Qonk&Lot- 
Lubie pisać posty z tej serii, z właśnie z tej serii, post znalazł się w naszym blogowym TOP, W  dodatku  wam chyba też się podoba. W dodatku to nowa seria, więc jej anulowanie nie miałoby sensu.
Loga 
No bo jakby inaczej, mam już za dużo zgłoszeń do tej serii, więc nie mogła bym z niej zrezygnować i zwyczajnie lubię te serie :D

Poradniki- 🐵
Sorry, musiałam dodać tu te mapę, zakochałam się w niej 🐵♥ xd
Już przy pierwszy poście *Na początku wcale nie napisałam moście. NIE. NIE. NIEEE!* z tej serii, napisałam,
że będą z niej posty, ale rzadko nawet BARDZO rzadko. Czyli takie pół-na pół.


No.. Chyba nie miałam więcej serii xd

ALE...



ALE....!



Ale przecież w nazwie posta napisałam, że będzie nowa seria?
Tak, będzie nowa seria.
Może nie będzie bardzo oryginalna, ale ja lubię pisać posty tego typu :3
A będzie to seria....

























































Ulubieńcy Miesiąca!

Pewnie większość z was wie już po nazwie, na czym będzie polegała ta seria, ale wytłumaczę,
co tam :3

W tej serii chodzi o to, że co miesiąc dodaje posta na bloga z:

~Look'iem 
~ Filmem
~ ArtBooki'em
~ Teledyskiem z MSP
~Ubraniem z MSP
~Przedmiotem z MSP
~MovieStar
~Konkursem
~*CZASEM* blogiem
~*CZASEM* filmem
które w tym miesiącu najbardziej mi się spodobały.

Mam nadzieję, że wszystko jasne, ale jeśli są jakieś wątpliwości- PISZ (:

~Bay ^^






3 komentarze:

  1. Jestem za ♥ A co do mnie jest tu moja wina,więc postaram się częściej pisać posty i ustawiać na automatyczne dodawanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem również za ;3 Konkurs na redaktorkę - dobry pomysł ;) powodzenia życzę w znalezieniu świetnej redaktorki♥ Oczywiście osobiście wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :v Pozdro z kompa hann :3
    ~mimi506
    'Mirek'

    OdpowiedzUsuń