Muzyka :33

sobota, 31 października 2015

† ђคll๏ฬєєภ ฬє๔łยﻮ ђคภเ †

*Mam nadzieję że ktoś odczytał tą powaloną czcionkę*


Ciao :3


Zaczynam pisać tego posta, po moim powrocie ze zbierania cukierków (Jeszcze w kostiumie) ^^
Było super, no bo jakby inaczej, Halloween to moje ULUBIONE.. święto? 
To chyba jest zwyczaj czy coś takiego ;'D 
Przebrałam się za jokera, jak mogliście wyczytać w moim 
poprzednim poście.
Nie wyglądałam do końca jak joker,
 postaram się później wstawić zdjęcie jak wyglądałam :)

Ten post, będzie całkowicie *No mam nadzieję że całkowicie*
w tematyce halloween.
Pokaże ty m. in. moje hallowen'owe looki




Tak właśnie wyglądają looki które zrobiłam w tegoroczne Halloweem


Look pierwszy: 
Chyba najgorszy ze wszystkich tych look'ów.
Ale zrobiłam go tak na odwal, bo kupiłam sukienkę (3500 sc ;-;) 
i od razu chciałam zrobić z nią look.
Nie wyszedł aż tak źle, ale mogło być lepiej.
Zrobiłam go głównie z ubrań z szafy.

Look drugi:
Podoba mi się, taka "laleczka" :3
Ta animka tak bardzo w temacie XD
Dodałam ją tu, bo tak jakoś w dziwny sposób
pasowała mi do tego look'a.
Podobają mi się jego kolory, niechcący najechałam na ten odcień niebieskiego.

Look trzeci:
Jak zobaczyłam tą spódnice, wiedziałam, że zrobię z nią look'a,
ale nie do końca wiedziałam jak ją dobrać do jakiejś koszulki.
Tak chyba nie jest najgorzej.
Miało to trochę przypominać dynię, w miarę przypomina, ale na pierwszy rzut oka,
nie powiedziałabym że to coś ma udawać dynie xd

Looczwarty:
To mój pierwszy, jak dla mnie też najlepszy look na halloween.
Jak jak już dużo razy pisałam, ten look jest w wzorowany jokerem.
Można uznać, że jest podobny xd
Dłuższą opinie na temat tego looka możecie znaleźć w poprzednim
poście.


Event hallowen'owy


Wygląd tego eventu jak dla mnie jest okey, *Lepszy od tego na Wielkanoc.. NAPEWNO..*
Chciałam te wszystkie rzeczy pokazać na jednym screenie, udało mi się,
ale zapomniałam o tym jak chciałam otworzyć drugi prezent xd
Wkleiłam tutaj wygląd tego.. zwierzaka. (Lame xd)
Mi najbardziej podoba się ten trzeci prezent,a wam? :3

Piosenki na hallowen:


Jak dla mnie, to piosenka idealna na halloween.
I od raza powiem, że będę starała się dawać teledyski z MSP.
Ten teledysk bardzo mi się spodobał, jak piosenka <3
Zachęcam do posłuchania >:3


Heh, no ten moment w ogóle nie jest podobny do piosenki "My Demons".
A ta piosenka, całkowicie jest zrobiona z myślą o Halloween *No coo tyy?*
Podoba mi się, kojarzy mi się ze starszym MSP ♥
Rok temu przed Halloween ciągle jej słuchałam :'D



Ta piosenka jest moim tego rocznym odkryciem, jest okey, ale
nic nie pobije "My Demons" ♥
To nowy halloween'owy teledysk z MSP (Wnioskuje to po tłach xd)



Teledysk jej bardziej halloween'owy od całej piosenki :c
Bardzo dobrze zrobiony teledysk, serio <3
Taras się zorientowałam, że ten teledysk jest na MSP dopiero od trzech dni x'D



To mi się kojarzy z 2013/14 <3 I z tymi Nadzdolnymi z DineyChannel *O* (Przez wykonawczynie tej piosenki, która grała w tej "bajce")
Tutaj śpiewają tzw. "wiewiórki, ale jest okey ;D
Jak najbardziej- Jest Halloween.

Do tej piosenki jeszcze :Bonus" xd



Najlepsze urania nhallowen:

Mi podobają się looki, w których jest dużo dodatków, a w halloween, przydają się one jeszcze bardziej, co rok, można wykorzystywać te same akcesoria, które
zwykle pasują do halloweenowych stylizacji ;D
O to kilka z tego typu dodatków:





Mogła bym tu wstawić wiele więcej rzeczy, ale to są tylko przykłady ;)

Na owy zwyczaj, dobrze jest mieć też dobre ubrania, dodała bym tu m. in. te,
które dodałam do moich look'ów, które możecie zobaczyć na górze ;)


TOP3 low nhallowen:

Look stylówkalol=]



Ten look, bardzo mi się podoba *-* 
Serio, jest śliczny, lubię tego typu looki.
Trochę mrocznie, a trochę.. Słodko? Nie wiem jak to nazwać xd
Oczywiście, MS musiała mrugnąć, żeby zaprezentować jakich cieni użyła,
nie, nie, nie! To nie dlatego żę w złym momencie zrobiłam screena, to wszystko było zaplanowane :D


Look: czarna laseczka112



Idealnie nadaje się na Halloween! Taki mroczny B)
Mry, Mry *-*
Jest super ;D
Zastosowałaś tego dodatku co go poleciłam xd

Look: Anonim xDD *Nie to nie nick*


Nie dobra MS nie za pozowała :c
Tak jak poprzednie looki, bardzo mi się podoba.
Bardzo mroczy/tajemniczny ten look.. SUPER! :D
Z całego looku chyba najbardziej podobają mi się te oczy *O*




To koniec mojego posta, mam nadzieję, że się spodobał
i przypominam, że pisałam go gdy byłam już zmęczona
tym całych chodzeniem, ale chciałam by pojawił się on w Halloween.

I jeszcze moje zdjęcie...






































UWAGA..!






















































To co zaraz zobaczysz












































































Może ci się nie spodobać....














































































ale co tam ;D




~Żegnam



1 komentarz:

  1. Fajny post! :) Bardzo fajne looki na Halloween! Hania jako Joker! xD ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń