Muzyka :33

czwartek, 15 października 2015

♥ O mnie i o mojej MovieStar ~ Hanny ♥


Ciao :3

W tym poście, chcę, żebyście bardziej zapoznali się z moją osobą, i moją MS :3
To może najpierw zacznę od czegoś dłuższego, a będzie to o moim koncie na MSP.
A więc, zaczynam :3

Swoje pierwsze konto na MovieStarPlanet założyłam w 2011 roku. Na końcu roku szkolnego, 
lub początku wakacji, byłam wtedy u swojej dawnej koleżanki- Natalii,
ona miała już konto,opowiedziała mi trochę o tym i założyłyśmy moje pierwsze konto, (Kicia jakaś tam XD) ale gdy wróciłam do domu, nie po trawiłam się zalogować, więc poszłam znowu do swojej koleżanki, a ona mi pokazała jak to zrobić. Znowu poszłam do domu (Mam do niej 18 kroków xD)
i się zalogowałam, ale mimo to i tak nie byłam ogarnięta w grze, a jakieś VIPy się 
ze mnie śmiały, a ja się wkurzałam bo nie wiedziałam jak się piszę na tych chatach xD (pamiętam nawet że to było na plaży xd)

Ale stety zapomniałam nicku i hasła do mojej kici (xD) i porzuciłam tą grę.

Wróciłam do niej w Czerwcu 2012 roku pod nickiem oliwia:)506 czyli tym, którego używam już ponad 3 lata (od jakiś 4 mieś. 3 lata). Te konto założyłam u swojej innej koleżanki mimi506 czyli Mirelli, która maniaczyła w tą grę  jak szalona i ciągle gadała mi o swoim VIPie na tydzień, 
a pewnego słonecznego dnia udałam się do swojej kumpeli świtkiem po południu (XD) i tam ona pokazała mi tą grę, w którą wciągnęłam się  tak jak ona.

Mim nickiem jest oliwia:)506 dlatego, że kiedyś bardzo podobało mi się te imię i używałam go
do słownie wszędzie, wiec czemu by też nie na grze? Tą emotikonę dodałam do ozdoby (I nie żałuje tego <3) a cyfry, dodała Mirella, ona przy swoim nicku ma takie same.

Moja MovieStar wyglądała.. Ych, strasznie...
Wstydzę się nawet wstawić screen mojego pierwszego looka, ale Okey..
























Mam nadzieję, że nikt nie dostał zawału ani nie wybuchły nikomu gałki oczne.
Mirella wybierała oczy xD
Gdy robiłam ten look, myślałam, że wyglądam ładnie, tak też mi pisali ;-;
Ta nazwa... Nie, nie wyglądasz ładnie XD
Dobrze, że długo z taką pokerową twarzą nie chodziłam xDD

A teraz przeje do faktów bardziej ogólnych :)

1. Mam 25 LVL i wbite 4 542 536 fame.
2. Miałam VIPa 25 razy... Jeden na rok, jeden na trzy miesiące a reszta na miesiąc.
3. Mam 129 zapisanych looków.
4. Przez jakiś czas byłam Kawaii.
5. Kiedyś byłam goth/emo.
6. Od 3 lat i 4 miech w najlepszych przyjaciołach mam te same (dwie) osoby, moej koleżanki z reala.
7. Nienawidzę gdy ktoś kupuje moje looki bez mojej zgody, a tym bardziej jak piszę i mówi że je robił/robiła.
8. Na MSP najbardziej lubie robić looki.
9. Nie ogarniam tworzenia filmów na MSP, ale w przyszłości chce być scenarzystką.
10. Mam ponad 60 animek.
11. Kiedyś robiłam dziwne artbooki.
12. Gdy te Monster High było takie bardzo modne, taka dziewczyna ubierała się jak moja ulubiona postać z tej bajki i robiła super teledyski, ja i Natalia byłyśmy jej "fankami" xDD
13. Sądzę, że moje projekty z Dresing Studio są ładne, ale ich nie kupuje bo szkoda mi kasy.
14. Od trzech at nie miałam mniej iż 10 tyś sc.
15. Jestem oszczędna na MSP i w realu.
16. Na MSP najbardziej podobają mi się buty.
17. Kiedyś bardzo często oglądałam ntlew.
18. Mam 13 zwierzaków (Na Movie)
19. Mam 114 włosów.
20. Wydałam 318 tysięcy.
21. W Boosterze najwięcej ile wbiłam to siedem leveli.
22. Mój dom ma 307 loveit.
23. Obejrzałam ponad 2000 filmów.
24. MSP mam 39 mieś. i 1 dzień. (Teraz jest 10 października 2015r.)
25. Przeszłam 108 gier
26. obecnie w skarbonce mam 70 dm. 1400 sc. 14365 fame.
27. Z mojego sejfu wylewa się kasa xd (Na MS)
28. Obecnie mam 748 znaj.
29. Pierwszym blogiem o MSP jaki zaczęłam czytać był blog abieski.
30. Gdy ktoś prosi mnie o grafa, lub jakąś szybką pomoc, pomagam ;) W większych sprawach czasem też.

3O faktów starczy? Raczej tak.

To teraz może trochę o mnie w realu;)

Też to wypiszę w punktach.

1. Mam na imię Hania, jak pewnie wiadomo.
2. Gram na perkusji.
3. Mam starszą siostrę ♥
4. Mieszkam w małym miasteczku.
5. Duża liczba osób z mojej szkoły dra w MSP, w naszej bibliotece szkolnej są gazetki z tej gry xD
6. Ostatni wzięłam się za naukę tańca.
7. Lubie "Avicii"
8. Moją ulubioną piosenką jest
"Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?"
9. Używam komputera stacjonarnego (jest dobry)
10. Robię sobie dużo zdjęć.
11. Lubię pisać.

12. W przyszłości chcę zostać Pisarką lub scenarzystką i być w szczęśliwej rodzinie ^^
13. Mam 12 lat
14. Lubię pisać emotikony ^^ :) ;** C: xD
15. Mój nr. w dzienniku to 24 i jestem ostatnia. Czuje się z tym tak wyjątkowo ^^ xD
16. Mam cztery koty.
17. Mam dwa psy.
18. Jestem leniem... Ale nie ogromnym.
19. Jestem wesoła, a najbardziej to chyba przy Kaśce xD
20. Kasia to moja koleżanka i nwm czm, ale przy niej się jakoś dziwnie zachowuje a traktuje ją jak innych xd

21. Lubię historię. WDŻ xDD
22. Lubię nosić koszulę.
23. Mówią do mnie: Hania, Hanka, Hanku, Aj ty! I wiele innych :3
24. Jestem w szkolę szarą myszką, ale jak gdzieś jadę np. na kolonie to mam czystą kartkę i jest super <3 ♥
25. Jestem BARDZO wrażliwa, ale nie pozwalam sobą pomiatać...


♥♥♥
Mam nadzieję że po tym poście trochę bliżej mnie poznaliście
i przepraszam że post jest taki krótki :c
Postaram się pisać posty częściej bo ostatnio pustki na blogu..
A i jeszcze, jak wam się podobają małe zmiany na blogu?
Mi bardzo przypadły do gustu, ale może niedługo zrobimy hellowenowy motyw, a później wrócimy do tego, ale jeszcze nic nie wiadomo.

~Hanny <3
/'oliwia:)506



1 komentarz:

  1. Przepraszam że są dwa takie posty i ten ma jakieś odstępy, ale blogger mi nawala :c

    OdpowiedzUsuń