Muzyka :33

środa, 21 października 2015

★ Qonk&Lot ~ Hanny ★

Ciao :3

Z tej strony monitora siedzi Hanka :3
Dzisiaj będzie na wesoło, bo w takim jestem humorze, z tego powodu też przygotowałam
dla was nową "serie" , która będzie pojawiała się ok. co miesiąc ;) 

Chodzi o to, że co jakiś czas będę robiła loterie i konkurs (Loterie raz na parę miesięcy, bo mi ubrań zabraknie xd)
Chyba nie muszę dużo tłumaczyć, ale jeszcze dopowiem o nazwie, jest to
Qonk- Konkurs
Lot- Loteria

To ja kiedyś. DZISIAJ! (chce byś syreną xd) zacznę od loterii:

Myślę, że 10 rzeczy wystarczy, a nawet pewnie zostaną jakieś bo żeby coś wygrać trzeba napisać tu komentarz pod tym postem..
Ten .. Płaszcz? Jest unikatem *chyba* dość rzadko spotykanym.

JAK PRZEBIEGA LOTERIA:
Żeby coś wygrać trzeba napisać komentarz z liczbą 0-10 (Dobrze by było gdyby było coś jeszcze)
Ja mam jeszcze jeden screen, na którym te rzeczy są ponumerowane, a liczba którą napiszesz odpowiada jakiejś rzeczy. 
Załóżmy że wpisałeś/ałaś nr. 7 
A nr. 7 jest bluzka w te łątki (NP) 
Dostajesz ta bluzkę ; )

Jeśli nadal ktoś czegoś nie rozumie to pisać C:


Konkurs:

Ten konkurs nie będzie zbyt kreatywny, ale to dopiero pierwszy post z takiej "serii" 

Na czym polega ten konkurs?:

Ten konkurs jest banalny, polega on praktycznie tylko na 
stworzeniu look'a helloween'owego

Żeby wziąć udział w konkursie, trzeba napisać w komentarzu o tym że sie zgłaszacie,
powinno to wyglądać mniej więcej tak:
"Super post Hania jest najlepsza na świecie!
Ona jest najlepszą bloggerką i królową świata tralalala!!!11!11"

"Zgłaszam się do konkursu!
Nick: *Tutaj nick"
Nazwa looka: "Tutaj nazwa looka" 
/ niedługo zrobię look
(Później będzie trzeba dopisać do koma nazwę, albo po prostu nazwać look "Qonk Hani" ;)

NAGRODY:

PIERWSZE MIEJSCE- 2 Pozdra, 15 autografów, obejrzenie 5 filmów/ 20 seków, polubienie 30 looków, polubienie 5 ArtBook'ów.
DRUGIE MIEJSCE- 20 autografów, ovejrzenie 3 filmów/ 10 seków,
Rzecz/y do 500 sc. Polubienie 5 ArtBook'ów
TRZRCIE MIEJSCE - 3 rzeczy z szafy, 10 autografów, Polubienie 3 ArtBook'ów

Myślę że nagrody są dobre
i że ktoś się na nie połasi xD

Czas: 21.11.15r.
Mogę też przyjąć look trochę po czasie, ale nie zawsze to zrobię...

A tak prezentuje się mój Helloween'owy look:


Mimo że prawie wszystko z tego look'u zostało wygrzebane z mojej szafy, podoba mi się,
z tego co pamiętam kupiłam jedynie tą marynarkę.
Starałam się, żeby chociaż trochę przypominało to jokera, tak też przebieram sie w realu na 
halloween ^^ Wiem, wiem... Chodzenie po cukierki jest trochę dziecinne, ale jest fajne <3 
Mirella mówi, że nie jestem podobna do jokera, bo on ma zielone włosy XC
A on ma takie sraczkowate xd
A wy jak myślicie?


Ja będę się już z wami żegnać, ale niedługo pojawi się dłuuugi post halloween'owy,
Mam nadzieję że się spodoba ^^

~'Hanny <3
"`oliwia:)506








6 komentarzy: