Muzyka :33

sobota, 10 października 2015

☆ Jak modelatorzy reklamują MSP ☆

Ciao :3

Tego posta znowu zaczynam pisać z telefonu, ale dokończenie go pewnie  na kompie.
Udało mi się w końcu ściągnąć Bloggera na tel. więc korzystam :3
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
A wracając do tematu posta, nasza różowa gierka posiada wiele reklam,
ale często pokazują w nich MSP jeszcze bardziej różowo (xD)
a ja pokaże i ocenie (mam nadzieję)
wszystkie te reklamy :)
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

REKLAMY PIERWSZE
~Telewizja:
Jest to chyba najbardziej opłacalny sposób zachęcenia ludzi do gry, 
zwykle MSP pokazane w reklamach w TV jest takie #ZUPERŁATWE, 
ale w rzeczywistości, jest inaczej.

Przykład pierwszy:
 

Grafika (?): Jest dobrze zrobione i jak dla mnie dobrze zmontowane.
Zachęcanie do gry: Można uznać, ze ta reklama zachęca do wejścia na stronę, ale nie zawsze może być tak fajnie jak na reklamie, bo na niej przedstawili praktycznie (xD) same fajne osoby.
Ej, widzicie tego ostatniego kolesia? (Prawy dolny róg) on taki stary (Na jak na taką grę to stary)
i jeszcze sobie flirtuje xD Pedo.. 

Ogólne: Mi się podoba, nie jest w niej pokazany tylko widok z gry, ale i z reala.

Przykład drugi:

Grafika: Prawie nie poznałam, że to jest MSP xD Jest Okey, mi ta nieco starsza grafika się podoba 
(Moim zdaniem lepsza niż z 2014r. -2015r.) 

Zachęcanie do gry: No jak dla mnie, trochę przesadzili. Nie da się dojść do takiego ..Pomieszczenia? (0:02) Ale było by dobrze, takich zdjęć też się nie da robić.. Takiego filmu chyba też nie, za dużo wymyślone, chociaż ArtBook ma 0 loveit xd 
Więc reklama przyciąga nowych użytkowników.

Ogólne: Reklama jest w miarę dobrze wykonana, ale za dużo nawymyślane.


 Przykład trzeci:
 Po Francusku, po Polsku nie mogłam znaleźć :(

Grafika: Mi się bardzo podoba, najbardziej chyba ten moment w którym jest to pokazane przed włączeniem tego filmu.

Zachęcanie do gry: Chyba każdy grach MSP, wie, że większość tych rzeczy nie ma na MSP, jest tylko prawdziwe to, że można robić ArtBook'a, a nawet nie do końca prawdziwe ;-; 
Zachęca..

Ogóle:  Jeszcze gorzej niż u góry, nie ma tu (PRAWIE) nic prawdziwego,
ale tak to jest spoko.


Przykład czwarty:
   Znowu po Francusku xd


Grafika: Nic wyjątkowego, jest normalnie.

Zachęcanie do gry: Jak zwykle modzi zbyt polepszyli tą grę..
Skoro mają takie pomysły,
to czemu ich nie wprowadzą?
Nie ma tu chyba nic realnego.

Ogóle: Mi się podoba, pomysły są spoko, to czemu ich nie wprowadzą?
*Powtarzasz się..*




Było jeszcze więcej reklam z MSP w telewizji, ale myślę,
że po tych można już wnioskować,
że w TV MSP jest pokazane z jak najlepsze strony,
a  w innych źródłach?
Zobaczycie.


REKLAMY DRUGIE
~ Inne strony internetowe.

Naszą grę, reklamują też na stronach takich jak:
-Wyspa gier (Jakoś tak XD)
- Dogry.pl
I innych tego typu stronach.
Gy szukałam tego typu reklamy, nie mogłam jej znaleźć,
ale zapewniam, że nie w niej JAK DLA MNIE nic ciekawego, i nie ma tam pokazanych
żadnych nieprawdziwych rzeczy.


REKLAMY TRZECIE
~ Produkty. (Worki/Plecaki itp.)

To jak dla mnie (Znowu xd) zalicza się do reklam,
ponieważ jest to spotykane coraz częściej, jakieś piórniki, ołówki, linijki itd.
można spotkać prawie każdej księgarni..
MSP ma nawet własny sklep.
MSPshop.eu

Tak prezentowała się reklama sklepu który pokazali nam na MSP

Jak na MSP pokazali tę reklamę, chciałam kupić co kolwiek,
ale tu jak na takie... Nijakie ubrania itd. jest drogo..
W sklepach na mieście można kupić taniej.

Tak prezentują się ubrania:



Worki:



Ręczniki:



Oczywiście, na produktach nie mogło zabraknąć boonies, które są pokazywane częściej niż logo MSP xD  Te rzeczy są Okey, nie podoba mi się look tej gwiazdy Filmowej (xd)
A ceny.. Widać...


♥♥♥
To chyba wszystko o czym chciałam napisać w tym poście, mam nadzieję że się podoba.
Zachęcam do komentowania postów, to na prawdę zachęca do pisania ich ;)


  ~Hanny <3
  ' HanJaa.
  /oliwia:)506


  
 


5 komentarzy:

  1. Świetny post! :* Jak dla mnie, też za dużo tego powymyślali, a ta reklama z Pixi i z Zac'kiem, jak jej mówi, że jej zdjęcie jest piękne. XDD Wzruszające, idę po chusteczki. :D ~ Emi Caffe/Emka ♥ ~ Stefan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;** Ja też chce żeby komentowali mi zdjęcia, pożycz chusteczki :CC

      Usuń