Muzyka :33

środa, 23 września 2015

Gazetka MSP- "CZY MASZ SZCZĘŚCIE DO PIENIĘDZY?"

Ciao :3

*Z góry przepraszam za wszelkie błędy. Piszę na telefonie*

Dziś gdy wchodziłam do samochodu, zauważyłam, że mama kupiła mi nową gazetkę msp ;** ! (Tą z VIPem), od razu zabrałam się do czytania i pomyślałam:
"Może by napisać posta o tej gazetce?"
Nie chciałam po prostu pokazywać tego, co znajduje się w gazetce, bo to robiło już wiele osób,
a ja chce być tak #ORYDŻINAL xd

No to może najpierw Wygląd gazetki?



























A teraz strony którymi się zajmę:



















W gazetce był pewien Quiz, a ja zrobię go tutaj ;)

Okey, a więc bez zbędnego przedłużania, zaczynam! :D

PUNKTACJA:

 1.                                                                        5.
A- 3 PKT. B- 2 PKT. C- 1 PKT.                      A- 3 PKT. B- 1 PKT. C- 2 PKT.

2.                                                                         6.
A- 3 PKT.  B- 1 PKT.  C- 2 PKT                    A- 1 PKT. B- 3 PKT. C- 2 PKT

3.                                                                        7.

A - 1 PKT. B-  3 PKT C- 3 PKT.                   A- 1 PKT. B-3 C- 2 PKT

4.                                                                       8.
A- 2 PKT. B- 3 PKT. C- 1 PKT.                   A- 3 PKT. B-3 PKT. C-1 PKT


1.
Ile starcoinsów dostajesz przeważnie na kole MSP?
a. Zawsze 40 StarCoinsów!
b. Różnie - raz więcej, raz mniej.
c. Buuu. Zawsze mam tylko 5 SC!

Moja odp. a. Zawsze 40 StarCoinsów. - 3 pkt.

2.
Podczas zakupów na MSP...
a. Wydaje dużo, bo wiem, jak szybko zarobić SC.
b. Kupuje ostrożnie, bo nie mam pomysłów jak szybko zarobić kasę.
c. Zawsze zastanawiam się dwa razy, zanim coś kupie.

Moja odp. c. Zawsze zastanawiam się dwa razy, zanim coś kupie - 2 pkt.

3.
Czy prosisz o pieniądze dziadków? ( WTF? ;_;)
a. Zawsze, inaczej nie miałabym w ogóle kasy.
b. Czasem, kiedy bardzo chce sobie coś kupić.
c. Nie, sami mi je dają

Moja odp. Ja nigdy nie poprosiłam moich dziadków o pieniądze ;-; c. -  3 pkt.

4.
W szkolnych loteriach...
a. ... Biorę udział ze zmiennym szczęściem.
b. ... Często mam świetne nagrody.
c. ... Nigdy nie wygrywam nic fajnego.

Moja odp. U nas w szkole nie ma loterii.. Ale jak są konkursy, to nie wygrywam niczego fajnego, bo takich rzeczy nawet nie ma xd c - 1 pkt.


5.
Pieniądze leżą na ulicy?
a. Pewnie, wiele razy znalazłam kasę na ulicy.
b. Nigdy nie znalazłam nawet złotówki.
c. Czasem znajdę dziesięciogroszówki.

Moja odp. a. Często znajduje pieniądze na ulicy, najwięcej to 1OO zł, tego same dnia wygrałam też ekspres do kawy w biedronce ^^ - 3 pkt.

6.
Kiedy pożyczasz komuś pieniądze...
a. Cierpliwie czekam, aż mi je zwróci.
b. Dług dostaję wtedy, na kiedy się umówiłam.
c. Muszę upomnieć się o swoje.

Moja odp. Muszę upomnieć się o swoje - 2 pkt.

7.
Kiedy jesteś naprawdę szczęśliwa?
a. Gdy dostanę rzecz, o której marzyłam.
b. Gdy jestem z moimi przyjaciółmi.
c. Kiedy mam mnóstwo kasy i mogę sobie coś kupić.

Moja odp. b - 3 pkt (W gazetce jest też poradnik jak ich znaleźć xD)

8.
Widzisz fajny T-shirt w promocji. Ale w domu masz podobny. Co robisz?
a. Szkoda mi kasy. Nazbieram i kupie coś innego.
b. T-shirty mogę mieć dwa. Na zapas.
c. Waham się i kupuje, bo cena jest kusząca.

Moja odp. A- I tak zbyt nie nosze T-shirt'ów (Sweterki <3) - 3 pkt.


Rozwiązania:

Masz 24- 19 pkt.
WOW! Wszyscy ci zazdroszczą. Masz nieprawdopodobne szczęście do pieniędzy.
Nie dość, że często po prostu je znajdujesz, to jeszcze dostajesz kasę od rodziny.
Na MSP też wygrywasz największe kwoty.
A że rozsądnie wydajesz kasę, bo nie dajesz zwieść się promocjom, to zawsze masz gotówkę. BRAWO!

Masz 18-14 pkt.
Różnie jest z twoim szczęściem do kaski.
Raz masz go więcej, raz mniej. Ale generalnie pieniądze cię lubią.
Jest tylko małe "ale". Bardzo szybko wydajesz gotówkę, czasem bez zastanowienia ulegasz promocji.
Spróbuj zacząć oszczędzać albo zbierać pieniądze na konkretny cel.

Masz 13-8 pkt.
No, nie masz szczęścia do gotówki. Nie dośćże nie przyciągasz do siebie nowych źródeł pieniędzy,
to jeszcze te z trudem zdobyte wydajesz bez zastanowienia.
Musisz poćwiczyć charakter - dobrą nauką będzie oszczędne gospodarowanie
pieniędzmi na MSP. A potem poćwicz w realu!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ja mam 20 punktów, a wy? :)




5 komentarzy:

  1. Ja chyba nie kupuję tej gazetki,bo można mieć tego vipa tylko jak się jest w PLAY :/// a nawet nie dostaje się SC jak w zwykłej gazecie XC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jie trzeba być w PLAY, tam jest taka karta i się ją wkłada do tel a później starą z po wrotem, i dostaje się ok. 2.000 sc i 15 dm. ;)

      ~. 'Hanny <3
      'HANJAA♡
      . *oliwia:)506
      #HAN

      (Te podpisy xd)

      Usuń
  2. Też miałam vip'a z gazetki ;)

    ~ArbuzeQ
    ~i like hozier
    ~Patrycja|Pat|PatQa|Pati|KociaPati|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam go zrobić, a po paru dniach dostałam VIPa :)

      ~Hanny <3
      'oliwia:)506

      Usuń
    2. Ja nie mogłam go zrobić, a po paru dniach dostałam VIPa :)

      ~Hanny <3
      'oliwia:)506

      Usuń