Muzyka :33

poniedziałek, 21 września 2015

MovieStarPlanet Tag! ♥

Ohayou!

Właśnie siedzę sobie na kompie i nie mam co robić w internetach,więc wchodzę na bloga z ciekawości czy Hania dodała jakiegoś posta i proszę!Jest!Do tego to MSP Tag i jestem nominowana :D


Tak...Taka jest historia tego posta :3


A więc Komu Let's Temu Go!(Tag wiem piękne powiedzonko :D Autorstwa mojej cioci :B)

1. Od kiedy grasz w MSP?

Konto HariboGirl powstało w styczniu 2014 roku,ale moje chyba pierwsze konto (nie jestem pewna czy istniało jeszcze jakieś wcześniej,ale zawsze się trzymam,że SuperLaura02 była tym pierwszym ) założyłam w październiku 3 lata temu.

2. Jaka jest Twoja historia założenia konta, co Cię do tego zachęciło?

Tu się za dużo nie rozpiszę - Super Laurę założyłam za namową koleżanek ( jeśli ktoś czytał moje przywitanie na blogu to już to wie :p ) ,a Haribo powstała dlatego,że Laura została zahackowana ( może kiedyś wstawię posta o tym jak to było i wgl. )

3. Jaki masz cel?

Cel?Jaki cel?Szczerze mówiąc myślałam,że MSP to tylko gra...Może chciałabym żeby ten blog zyskał swoich czytelników.Jeszcze za czasów SuperLaury (normalnie jak jakaś babcia mówię xD ) chciałam się wybić jak Lady Zanetka . bądź ALAKINGA i mieć sławne filmy.Dziś oczywiście każde wyświetlenie mnie ucieszy,ale chyba przestałam się przejmować ludźmi i zaczęłam tworzyć dla siebie.

4. Gdyby nie ten nick, to jaki?

Hmmm mój nick nie jest zbyt eeee...normalny? Wgl na MSP wiele osób ma NAPRAWDĘ POWALONE loginy o.O Jeśli ktoś czytał moje przywitanie (znowu :P ) to wie,że mam jeszcze 2 nazwy:  Maiku i Ivenne (czyt.Ajwin) .Maiku w sumie widziałam już u kilku osób,ale Ivenne nigdy.To mój UUUKKKOOOCCCHHHAAANNNYYY  nick WIĘC JAK KTOŚ GO ZGAPI TO BĘDZIE ŹLE!  :> :3 ;*

5. Co Cię zatrzymuje przy tej grze?

Szczerze?Nie wiem xD

6. Za co dziękujesz tej grze?

Sama nie wiem :/ Może za miło spędzony czas? No,jest taka jedna rzecz.Poznałam miłą dziewczynę w moim wieku .To chyba tyle.

7. Kiedy zakończy się Twój czas?

Myślę,że wtedy kiedy mi się po prostu znudzi.Już kilka razy robiłam sobie przerwę,ale zawsze wracałam.Na pewno przyjdzie taki moment kiedy najzwyczajniej w świecie powiem: "Ta gra mnie już nudzi... " i to będzie koniec duetu Laura & MSP (xD)

Na szczęście (tak myślę :P) na razie nie mam zamiaru tego wypowiadać ;D


8. Gdybyś odeszła, żałowałabyś tych lat spędzonych na MSP?

Nie,ja mam swoje życie,a MSP to tylko rozrywka.Ta gra nie ma wpływu na moją rzeczywistość i nigdy nie będzie.Są rzeczy ważne i ważniejsze.

________________________________________________________ ♥ ♥


To tyle na mój MSP TAG ...

Tak....xD

Nie znam w sumie zbyt wielu osób,które mogłabym nominować więc....

Nominuję każdą osobę,która przeczytała tego posta i chce być nominowana! :D

~Laura



5 komentarzy:

  1. Fajne posty piszecie :33, bardzo śliczny wygląd bloga. Więc podsumowując macie nową czytelniczke.

    `Milencia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że tak szybko zrobiłaś TAG ;)
    Powiedz cioci że dajne powiedzonko <3

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń