Muzyka :33

poniedziałek, 21 września 2015

♥ MovieSTarPlanet Tag! ♥

Ciao!

Pewnie większość z Was, wie, co to jest: "MovieStarPlanet Tag!"ale i tak to wytłumaczę xD

W tym całym "Tagu" chodzi o to, że ja na YouTubie, są takie Tagi jak: "Selfie Tag!" itd.
Tyna z bloga Abieski też zrobiła taką "zabawę".
Trzeba odpowiedzieć na 8 pytań związanych z naszym MSP i nominować do tego tagu kolojne osiem osób, które też muszą na te pytania odpowiedzieć. Mam nadzieje, że coś z tego można zrozumieć xD

A więc.. Zaczynam logiem które zrobiłam do tego tagu ;3



1. Od kiedy grasz w MSP?
W MSP gram od 2011 roku, nie pamiętam miesiąca, bo kiedy zakładałam swoje pierwsze konto, byłam małą dziewczynką która nie zwracała na to uwagi.
Moje obecne konto posiadam od 3 Czerwca 2012r.

2. Jaka jest Twoja historia założenia konta, co Cię do tego zachęciło?
Moja historia jest dość długa i zapewne zrobię na to oddzielny post, a do MSP zachęciła mnie moja
koleżanka mimi506, to u niej zakładałyśmy Oliwie, Nazwałam się oliwia:)506 ponieważ kiedyś BARDZO podobało mi się to imię, cyferki dodała Mimi (Są takie same jak w jej nicku) a buźka dopełnia nick ;)

3. Jaki masz cel?
Na razie, chce aby mój blog był bardziej popularny oraz osiągnąć 3O lvl ♥

4. Gdyby nie ten nick, to jaki?
Hanny <3, ale jeszcze bym się zastanowiła.

5. Co Cię zatrzymuje przy tej grze?
Wszystko ♥ Choć gram w to bardzo długo i miałam jedną dłuugą przerwę, podoba mi się MSP tak, jak zawszę <3

6. Za co dziękujesz tej grze?
Za wiele wspomnień, za poznanie wielu fajnych ludzi i za to że moja kreatywność rozwinęła się jak papier toaletowy♥

7. Kiedy zakończy się Twój czas?
Mam nadzieje, że jak najpóźniej.

8. Gdybyś odeszła, żałowałabyś tych lat spędzonych na MSP?
Nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale chyba nie/tak (xD)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

A ja nominuje:

Laurę z tego bloga

I.. Kogoś kto chce zrobić ten Tag xd


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  
Nie mam nic więcej do dodania więc kończę tego posta♥  


~ Bay





2 komentarze:

  1. Witam :v, to ja lecę robić ten tag.Iksde
    ~iue T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witoj :" To fajnie, !tak wgl to fajny blog <3

      ~Hanny <3

      Usuń