Muzyka :33

sobota, 19 września 2015

BACK TO SCHOOL 2O15-2O16 + Zmiana wyglądu bloga




Ciao :3

Wiem, że już dość dawno zaczął się rok szkolny, ale tego posta zaczęłam pisać już dość dawno, ale nie miałam czasu żeby go skończyć, to byłam chora, to ktoś inny był na kompie.. Ale myślę, że jeszcze moge napisać posta z serii: "Back to School" :)






W tej notce:

-Zrobię pięć look'ów szkolnych/ do szkoły.
- Wybiorę pięć animek szkolnych.
- Wybiorę parę piosenek które kojarzą mi się z wakacjami i szkołą.
- Napisze moje plany na TEN rok szkolny.


Looki:



Look jak najbardziej szkolny, podoba mi się, być może go kupie ;)
Nie wiem jak u was, ale w mojej szkole można mieć rozpuszczone włosy.
Podobna do mnie xDD

























Ten zestaw nie jest już pod kolor, ale myślę, że wyszedł całkiem nieźle B)
Ten look jest typowo szkolny, plecak, związane włosy, długie spodnie i buty z białą podeszwą, żeby nie zarysować ekranu albo jakiejś sceny. (xD)



Ten look podoba mi się najbardziej <33 Tak jak pierwszy, mogą stać razem na podium.
Tak jak jego poprzednik, nie jest on pod kolor, jak najbardziej nadawał by się do szkoły, bynajmniej do mojej.


























Tak, ten look jest po prostu idealny do szkoły xd
Na początku, chciałam zrobić takiego HIPSTA HIPSTA ucznia (XD) Ale wyszła mi jakaś dresiara bez dresów B) (Masło maślane)
Chyba nikt się tak nie ubiera do szkoły.. Chyba że w programie: "szkoła", tam WSZYSTKO może się zdarzyć xD.




Animacje :3





















Cena: 400 StarCoins
Nazwa: I Like Wariting (J. pol. Lubie Pisać)
Moja opinia: Myślę, że ta animka zostało dodana na MSP z myślą do szkoły, to widać ^^
Chyba ją kupie i dodam do nagłówka albo looka.





















Cena: 5OO StarCoins
Nazwa: I Know The Answer (J. pol.
Moja opinia: Mi sie podoba, ale można by dodać tu też jakieś krzesło czy coś, ale w tedy cena by wzrosła, więc jest Okey :)



















Cena: 55O StarCoins
Nazwa: Fist day of School (j. Pol.
Moja opinia: Jest świetna ♥ Muszę ją kupić <3




















Cena: 45O StarCoins
Nazwa: Falling Asleep (j. Pol.
Moja ocena: Jaka zła uczennica! Śpi na lekcji! Chuligan, Hultaj i Wandal l!!!11!!!1 Okey, ogar.. Fajna, ale mogła by być trochę tańsza :/



















Cena: 5OO StarCoins
Nazwa: Sitting And Writing (j. Pol.)
Moja ocena: Hajs się zgadza, a animka sama w sobie jest spoko, ale jak w poprzednich animacjach tego typu, dodała bym coś do siedzenia, bo MovieStar lewituje ;-;



Piosenki :





Ten piękny i profesjonalny teledysk♥. Tą piosenkę będę musiała śpiewać na zakończeniu roku ;-; Już ją znam na pamięć xD Piosenka nadaje się najbardziej na.. Teraz :D



Ta piosenka nie ma nic wspólnego ze szkołą czy z wakacjami, ale PRZEZ CAŁE WAKACJE słyszałam ją dosłownie WSZĘDZIE, w radiu, w sklepach.. Co nie zmienia faktu, że jest fajna :)




Tak samo jak poprzednia piosenka, jak byłam na koloni ta piosenka była na każdej imprezie (No i oczywiście disco-polo ;-;) Bardzo mi się podoba <3



Wiadomo, piosenka o szkole, ale dlaczego wybrałam ten Cover? Dlatego że bardzo mi się podoba i często słucham słucham piosenek ze "StudioDlaCiebie"
Np. teraz słucham tego:



       ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Plany na ten rok szkolny:

~ Nie dostać ŻADNEJ oceny gorszej od trójki.
~ 5 z w-f (No zasługuje xDD)
~ Być w końcu wyspana ;-;
~ Nie być taką szarą myszka..
~ Lepiej się uczyć z J. Angielskiego.
~ No i najważniejsze.. Mieć pasek i dobrą średnią :D



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jak widać, zrobiłam parę zmian na blogu, mam zamiar jeszcze dodać nową playlist'e, menu i pare innych dupereli ;) Mam nadzieje, że nowy wygląd w stylu Galaxy się Wam spodoba,
bo na prawdę długo kombinowałam z tłem ;-;


Napisałam już wszystko co chciałam, więc..


ŻEGNAM WAS NOWYM LOGIEM! :3


Podoba się? Mi bardzo :)
Mam też nową "ksywkę" "Hanny" jeszcze nie jestem co do niej pewna, ale na razie może 
być :>








1 komentarz: