Muzyka :33

sobota, 17 października 2015

♥ Loga #2

Ciao!

Dziś przychodzę do Was z bardziej wyczekiwanym postem niż inne (MOJE) posty,
jest to post, w którym pokaże Wam, jakie loga zrobiłam dla
graczy MSP :3!
Miałam dość sporo zgłoszeń po loga, (Więcej niż 15)
więc nie wyrobiłam się z ich zrobieniem, a niektórzy już by chcieli dostać swoje logo
Ci których logo nie pokazało się w poście dostaną je
w następnym poście z tej "serii"

To może bez przedłużania, pokaże wam moje "dzieła" xD



Logo dla...
HariboGirl! :D


Prosiłaś o loga z motywem aniołów, mi się wydaję , że wyszło okey ^^
Mam nadzieję że nie masz nic do różu, bo trochę go w tym logu jest..
Podoba ci się jak cię ubrałam? 
Nie wiedziałam jak cię ubrać, żeby animki się nie bógowały :/


Logo dla...
SilverTi!

Logo dla mojej Naj Tynci :3
Zrobiłam CI takie zwykłe logo, bez żadnego motywu przewodniego
i jak dla mnie wyszło ładnie, Sama sobie chyba zrobię podobne xD


Logo dla...
Balista LOVE LOVE LOVE!

Nie miałam pojęcia, jakie zrobić CI logo, 
bo powiedziałaś mi tylko "Takie fajne" XD
Ale wyszło w miarę tak fajnie, ale jeśli ci się nie podoba, mogę zrobić jeszcze jakieś :3



Logo dla...
Zuzails


Mi się podoba, nawet bardzo :3
Sry za to że cytat jest taki nie wyraźny :/
Nie wyszło bardzo w stylu Galaxy (Bo tak miało wyjść xd)
wyszło lepiej ♥



Logo dla...
Pierwszak87



Nwm co ja mam z tymi efektami ;-;
Mam nadzieję żę ci się podoba, miało być takie sweet
i jak dla mnie jest.
Nie umiem robić lóg w tym stylu :/
ledwo co widać napisy..



Nagłówek dla..
SilverTi



Wiem, że to seria z logami, ale Tyncia poprosiła mnie żebym zrobiła
jej nagłówek na bloga o TheSims i MSP.
Myślę, że mi się udało, a martyna już widziała ten nagłowek i jej się podoba więc jest git.
Długo pracowałam robiąc to logo, bo przy simach były takie dziwne obrysy
i były takie zbyt pikselowe.

Jeśli chcesz nagłówek na bloga, o dowolnej tematyce,
to zgłoś się w komentarzu :)



Wiem, że mało tych "prac" ale już długo zwlekałam z tym postem,
przez pierwsze dni zgłosiły się do mnie 2 osoby, a następnego od razu 15 ;-;
a ja chciałam żeby w tym poście było więcej lóg więc..

Ech.. I post znowu jest krótki, ale lepiej niż nic.
Mam nadzieję że loga się podobały ;)

~ Hanny <3
/ oliwia:)506


5 komentarzy:

  1. Inne chce .To ja Balista .Takie bardziej delikatne..anielskie. Ale te też jest spoko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i post nie jest zły. *^-^*

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie Szymon ma rację .Te loga są ah..przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że loga się podobają :D Może niedługo zrobię poradnik ^^

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ♥ Przepraszam ze ostatnio nie wstawiam postów,ale mam w szkole roboty,że ho ho :/ Postaram się w tym tyg coś wrzucić :D

    OdpowiedzUsuń