Muzyka :33

niedziela, 3 stycznia 2016

Post informacyjny- Wyniki konkursu na redaktora, pare spraw.

Cia
Dawno mnie tu nie było.. Przepraszam, ale mam powody, jednak nie wiele usprawiedliwia moją nie obecność. Głównym powodem jest to, że
od niedawna pisze na innym (?) blogu, kreatywne-msp.
Jeśli chcecie więcej dowiedzieć się w tej sprawie, zapraszam tam,
ale tak w skrócie, żeby administratorka nie usunęła bloga
-ktoś musiał adminować, ale chyba nikt nie chciał, więc Lexy
dodała tam mnie.

Drugą sprawą jest BRAK POMYSŁÓW.
Większość moich pomysłów wykorzystuje ostatnio na 
KM, przez co nie mam co pisać tutaj,
a nie mam samaru kopiować postów, nawet jeśli są moje.
Jeśli ktoś bardzo tęskni za moimi postami, zapraszam tam.

Szkoła, brak czasu, prus to, że jestem leniwa.
W jeden dzień kończę o 16.15, a jeszcze to, że mieszkam 
daleko od szkoły.

Nowy wygląd bloga, tak,
wreszcie jakaś szczęśliwsza wiadomość,
szykuje dla Was nowy wygląd,
kto się cieszy? :)

To tego, są inne rzeczy, które wybaczcie,
 ale wole zachować dla siebie.

KONKURS NA REDAKTORA

O trzy głosy, wygrała TOSIA.
Gratulujemy!
Mam nadzieję, że dobrze się spiszesz :D
Ale co robimy z mimi?
Ona też z nami zostanie, na blogu
i tak jest dość mało postów,
a do tego jej posty się nam *mi i tosi, innym* podobają,
więc nie mam nic przeciwko

WITAMY Z ZAŁODZE! :DD

I teraz kończę ten krótki 
post informacyjny.
Nigdy nie mam pomysłu na tą gadkę na początku i końcu..



Bay :>

*Udajmy, że tu jest moje logo*

 


 

2 komentarze:

  1. Oh jak miło :') Ale mniejsza,świetne piszesz na tym drugim blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, nowy wygląd jest piękny! *u* Będę czytać Twoje notki na kreatywne-msp. :)

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń