Muzyka :33

piątek, 22 stycznia 2016

Ulubiency Miesiaca #2 - Styczen!

CIAO.

Z tej strony Hania/Hanny, czego niektórzy mam nadzieję domyślili się po 
przywitaniu. Ta sama osoba, której posty mają najmniej odsłon 
na każdym blogu, w sumie nie ma się co dziwić skoro są najgorsze..

Dzisiaj przychodzę do Was z postem "Ulubieńcy Miesiąca"
miesiąc temu nie było posta  tej serii, trudno.
Jak zwykle nie mam weny na posta, ale trudno...
Za dużo skreślanego tekstu.
Może już nie będę przynudzać i przejdę do kategorii.. ;-;

LOOK MIESIĄCA:


by: Sophie xD1
Naprawdę super!
Jak pewnie większość osób z moich znajomych wie, że lubię
jak w look'u jest dużo akcesorii, dlatego wybrał ten zestaw, taki tumbler'owy♥.
Ostatnio moją miłością stała się ta koszulka, prosta i bardzo dobrze że nie ma
tego połysku który modzi dają dosłownie *prawie* wszędzie.
Zapraszam do dawania loveit stylizacją Sophie :D

FILM MIESIĄCA:



Dzisiaj tylko film który można obejrzeć w prawdziwym kinie itp., anie na MSP,
nie mogłam znaleźć czegoś, co by mi się wyjątkowo spodobało,
Za to ten film jest moim ulubionym od 2014 roku.
Ja oglądałam go po francusku z polskimi napisami, coś takiego.
Może nie każdy go zrozumie, bo jest to dość specyficzny film, przynajmniej dla mnie.
Opowiada on o kobiecie, która doświadczyła przemocy w rodzinie,
dokładnie- jej mąż znęcał się nad nią i z tego co pamiętam, nad ich córką też.
Pewnego dnia, główna bohaterka- Malarka Margaret ucieka od męża tyrana ze swoją córką.
W nowym mieście zaczyna życie na nowo, Poznaję też innego męszczyznę, który również zajmuje 
się malowaniem obrazów. Iluzja idealnego męża (Margaret wyszła za mąż za Waltera) jednak nie
była prawdziwa, co zrobił Walter?
Dalej nie będę spojler'ować, ZACHĘCAM DO OBEJRZENIA.

ARTBOOK:

by: Paola
ArtBook Paoli jest bardzo starannie wykonany, zadbała o najmniejsze 
detale. Mimo, że ArtBook jest świetny i należy do Paoli, nie ma moim zdaniem wystarczająco
dużo leveit, a w TOP są jakieś słabe arty robione na odpierdziel.
Nawet look jest bardzo podobny do głównego motywu AB, którym jest 
bajka "KRÓLEWNA ŚNIESZKA".

TELEDYSK:

By: AlexaMsp95

Teledyski tej zagranicznej MS są bardzo fajne, jest jedną z moich ulubionych 
"youtuberek" które robią teledyski z msp.
Jej nazwa na yt jest taka, jaka nazwa użytkownika.
Teledysk ten zawiera wiele dodatków i nawet jeśli ktoś nie zna angielskiego,\można się skapnąć 
co się dzieje.

UBRANIE:


Są to włosy które doszły dość nie dawno, ale nie było takiej opcji że ich nie kupie
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO, NEWEEER FOR GET JU< EJ EJEJEEEJ!!!!
Mam już dwie takie.. peruki? xd
MI najbardziej podobają się w w tym blądzie, bo jak są np.
czarne wyglądają jakby były trochę tłuste..
W końcu na MSP są włosy podobne do moich, ale ostatnio zaczęłam robić
sobie grzywkę *Morela wyzywa mnie od gimbusów :cc*.

KONKURS:



To te jest najnowszy konkurs, z niego pochodzi też taki "kombinezon" z którym
wachałam się czy nie dać go na ubranie tygodnia.
Zrobiłam z tego konkursu look, który aktualnie jest na mojej liście życeń.
Logo motywu jest bardzo ładne, ale nie psuje mi tu ta czarna dziewczyna..
Nie że jestem jakąś rasistką czy coś, ale za bardzo tu kontrastuje xd
Nie że czarni nie pasują do zimy, ale proszę, MSP? ;-;

RZEC DO DOMU:



ZDARZENIE Z OSTATNIEJ CHWILI!!!

Przed chwilą jakiś numer do mnie zadzwonił, odebrałam a tam jakieś "dzendbry
ghrughr" myślałam że jakieś dziewczynki sobie pierwszy raz robią
żarty telefoniczne i powiedziałam "cześć dwyegf" i one hihrając się "dzień dobry,
zamawiala pńi pizze, zaraz będzie" Ja- "Dobrze, już się doczekać nie mogłam ile można
czekać" i się rozłączyły, dzwonie do swojej BF i jej o tym opowiadam,
ona chciała żebym jej podała ten
numer, potem okazało się że to jej brat X'DDDDD

WRACAMY DO TEMATU POSTA.

Ten przedmiot jest konkursu miesiąca.
Dałam tu ją, ponieważ przypomina mi tą z Harrego Pottera (♥.)
Jest naprawdę urocza, gdyby nie to, że mój pokój jest w innym stylu,
na pewno bym ją kupiła.

MOVIESTAR MIESIĄCA:



Ta pani, to inaczej MruczysłaNATczasławami, czyli moja dpa ♥.
Jej brat ciągle do mnie dzwoni, nie ładnie, gdzie moja pizza?!!
Natu coraz rzadziej sra wchodzi, ale to taki szczegół.
Jutro idziemy na lodowisko i daje jej czapkę, a ten
wandal co moich postów nie czyta nie będzie wiedział że o niej tu pisze,
bo już nie czyta moich postów muahahahahah.
NATALIA TO TOSTER!
WANDAL!
GNUJ!
PANTOFLASZ!
NIERUP!
JEŁOB!!!!
A ja lof tego dłna  geniusza, mądrej biało głowy ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pod koniec tego posta trochę się roześmiałam, dlatego tak wyszło,
ale chyba nie macie nic temu przeciwko, przynajmniej mam taką nadzieję.
Mam nadzieję że post sie spodobał..
Liczę że będą chociaż 3 komentarze..

~Hanny <3


3 komentarze:

  1. Dziękuję za look miesiąca, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! c: Ten Art jest świetny.^^ Zauważyłam kilka błędów - powinno być >>stylizacjom<< zamiast ''stylizacją'' i mężczyznę*.

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń