Muzyka :33

piątek, 15 stycznia 2016

Losowe looki z TOP

Ciao :3

Tak, tu ta, co nie pisała od miesiąca...
Jeśli ktoś czytał mój poprzedni post, to wie o co chodziło.
Jednak przypominam o remoncie.
Jak widzicie, zrobiłam nowy wygląd jestem z niego BAAARDZO zadowolona,
jak da mnie, jeden z moich lepszych, a nawet najlepszy.
Każdy na pewno wie, że umarł cudowny aktor Alan Rickman,
więc jestem w żałobie..
Był to jeden z moich ulubionych aktorów, a o nim jest coraz głośniej,
więc ciężko mi się w całości pozbierać.
W dodatku, mój bark weny jest wręcz dobijający.
Nie lubię pisać postów na siłę lub bez pomysłu, 
ale już by wypadało coś wypada coś napisać...

Przejdę do głównego tematu posta, POSTA NIE SERII.
Nie miałam pomysłu więc uznałam, że zrobię to, co było chociaż
raz na jakimkolwiek blogu o MSP,
czyli looki z TOP.

Wybrałam te liczby:

Wyszły mi dość pierwsze strony TOP, wiec myślę, 
że ubrania będą dobre skoro mają jedne z pierwszych stron.
Tak 20 strona to jedna z pierwszych stron xd

STRONA PIĄTA:


Przedstawia się w miarę dobrze, niestety są tylko jedne buty które nie za bardzo
mi się podobają,
Są tu słynne okulary adrianny11125 *coś takiego*, czyli Adrianny Skon.
Wydaje mi się, że użyje najnowszych włosów.

STRONA DWUDZIESTA:


Sądzę , żę ta strona jest o niebo lepsza, ale wciąż trzymam się tych pięknych
włosów ze strony nr 5 ♥.
Od razu wiedziałam, że użyje do tego looku ostatniej rzeczy, czyli
tuszo do rzęs którego bardzo często używam. Włosy niezbyt mi mi się podobają,
ale nie jest strasznie źle. Wydaje mi się, że te pierwsze buty i sukienka za 1500 sc (MASAKRA)
będą razem dobrze wyglądać. Reszta akcesorii niezbyt mi się podoba.

LOOK:


WOW, nie wiedziałam, że wyjdzie mi aż tak dobrze.
Cały czas wiedziałam, że użyje tych włosów, są cudowne..
Podobne do moich.
Sukienka też jest niczego sobie, przyznam, że chciała bym taką w realu, co z tego, 
że wcale nie nosze sukienek, byłaby do ozdoby szafy.
Buty pasowały mi do sukienki, tak jak już wcześniej mówiłam.
Mam takie :D.
Nie wiem czemu, ale ostatnio coraz gorzej mi idzie z dobieraniem kolorów,
ale jakoś to wyszło.
Muszę się zapisać na lekcje dobierania kolorów Emi Caffe.. xDD

WYLOSOWANE LICZBY:


Cieszę się, że nie będę musiała za dużo szperać po sklepie, żeby dojść ze 
strony 14 do 74 dzięki temu magicznemu przycisku przewijającego o 10 stron dalej.
Boję się strony 74 xd

STRONA 14:


Powiem Wam, że jestem w miarę zadowolona z ubrań które są na tej stronie.
Już wiem w jakim stylu zrobię look.
Nie wiem czemu, ale często jest tak, że jakieś ubranie może być na paru stronach, 
tak jak jest w tym przypadku, szara sukienka była też na stronie 20.

STRONA 74:



No super, dobrze przeczuwałam, ze ta strona nie będzie najlepsza, dwie koszulki
po zmianie kolorów są nawet okej *Zet wu idę poprawić soczewkę*
Akcesoria to jak dla mnie kompletna klapa, może do innych  nie było 
by aż tak źle, ale mi nie udało się z nimi nic powiązać.
Ta sukienka za 5tyś, już ta za 1,5 byłą lepsza.

LOOK:

Ogólnie to fajnie że zapomniałam zrobić screen przed wyjściem ze sklepu..
Wracam się..


Specjalnie zwiedziłam sklep w poszukiwaniu ubrań które miałam
w tamtym looku. Nie potrafię wybrać który look jest lepszy, ale
coś trochę to bardziej trafiło w 

Spódnica bardzo dobrze wygląda z tą koszulką.
Jak już wcześniej mówiłam, po zmianie kolorów na jednolite koszulka wygląda lepiej.
Z butami nie miałam za dużo do wyboru, bo tylko takie pasowały chociaż trochę 
do tej stylizacji.
AJ NEWER FOR GET JU

Ja już kończę tego gównianego posta, przypominam,
że robiłam go w skrajnych warunkach.
I w ogóle NAPISAŁAM POSTA!!!1!!!1111!
wOW..
Normalnie cud nam Morąrzkiem, że aż posta widzę na tym blogu.

~Hanny  <3
'olwia:)506

Stare logo bo nie jestem na swoim komputerze, atu jest tyko takie.




1 komentarz:

  1. Super post! :) Hah, możesz się zapisać u mnie na korepetycje z dobierania barw. 8)

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń