Muzyka :33

piątek, 29 stycznia 2016

2/2♥ Cz.2 ~Jak zrobić logo?♥


Wow, patrzcie, teraz będę taka #profeszyn z #profeszyn przywitaniem,
czyż one nie jest #profeszyn?
Dbr, już bez tego profeszyn, niech post będzie profeszyn bez 
słowa profeszyn, 
OK?
OK.
Dzisiaj jestem w trochę lepszym humorze, może chociażby dlatego, że nie wstałam 
w miarę wcześnie, i opłacało mi się ubierać xd
Tak wiem, jestem leniem.
Ale nie o tym. 
Pamięta ktoś jeszcze, gdy robiłam poradniki?
Podzieliłam wtedy posta na dwie częsci, pierwsza była
2 miesiące temu,
co z tego, że tamten post dodałam 8 listopada *Moje urodziny*
a dziś jest 25 stycznia *Wczoraj był dzień komplementu*.
Więc przyszła pora, żeby pora, żeby pomóc tym, którzy chcą robić lepsze loga :)
Wszystko będę pisała w punktach, tak jak zawsze.

Najpierw, jeśli nie widziałaś/ałeś poprzedniej części, spraszam TU :D

1. Jako, że w poprzedniej części nie pokazałam jak zapisać MovieStar z sumo painta, pokaże to tu.
A więc musisz najechać na te same okno, co w wklejaniu obrazka ze strony a następnie w
"Zapisz na tysku twardym" KONIECZNIE PNG!!!
2. Szukacie jakiegoś obrazka który posłuży za tło w waszym logu.
3. Wchodzicie w http://pizap.com/ i klikacie "Start"
4. Następnie "EDIT"


5. Po załadowaniu strony, wyświetli wam się okno z wyborem, co chcecie edytować,
wtedy musicie wejść w "KOMPUTER" i szukać swojego obrazka.
6. Macie już wyświetlony obrazek, teraz wklejacie MS przyciskiem "Add Photo" na który 
najechałam na tym screenie:


7. Gdy dodacie MovieSTar, możecie ją zmniejszać, powiększać i zmienić jej widocznoć
takim "paskiem", który zaznaczyłam tu:


8. Zapisujecie nie dokończone logo. W prawym górnym roku jest opcja "save" trzeba w nią wejść i powtórzyć tą czynność przy potwierdzeniu zapisania.

9. Wchodzicie w http://www.picmonkey.com/
10. Wchodzicie w "EDIT"


11. Musicie znaleźć te niedokończone logo z pizap'a i na nie kliknąć.
12. Wyświetla wam się to logo, teraz dodaj napisy:

13. Po dodaniu napisów, wyjdź ze strony i wejdź w nią jeszcze raz, chyba że chcesz,
żeby na napisach nie było efektu.
14. Jak dodasz już obrazek z napisami, możesz nałożyć filtr:


15. To co zaznaczyłam to tylko teksturka, prawdziwe filtry znajdziecie w drugiej kategorii, 
tej z róźdźką.
16. Jeśli masz już dodane efekty, zapisz obrazek przyciskiem "seve" który znajduje się na górze.
17. Wyświetli się wam coś takiego, musicie kliknąć w "Save to my computer'.
18. Zapisujecie logo :3

Tak wygląda efekt końcowy:

Mi się w miarę podoba, ale raczej nie będę go używać. bo nie pasuje
do wyglądu bloga.. No może parę razy, bo ładne xd
Jeśli ktoś nadal czegoś nie rozumie, niech napisze do mnie na MSP, lub w komentarzu,
wtedy jest większa szansa na to, że odpisze.

Mam nadzieję że post się spodobał i ze komuś pomogłam.
Zaraz zabieram się do pisania następnego posta, a 
Was zapraszam do komentowania postów moich i innych redaktorek :D

~ Hanny <3
'oliwia:)506

OREWUAR!



1 komentarz: