Muzyka :33

środa, 27 stycznia 2016

Loga od Hanny! #4

Ciao!

Na wstępie powiem, że bardzo cieszę się, że mój post z logami został usunięty
i muszę go pisać od nowa, ale mniejsza :')
Dzisiaj pokaże Wam loga, na które wiele osób czekało,
ale niestety, nie dało się szybciej, bo na początku mało osób się zgłaszało 
i nie miałam wystarczająco dużo lóg by móc napisać posta.
Jednak, dzisiaj nie będzie tylko lóg, będzie również tło do
youtube, ale niestety, nie umiem zrobić mu odpowiedniego rozmiaru...
Bez zbędnego przedłużania, pokarze już loga :)

Logo dla Tosi:

Logo, na które Tosia czekała dość długo- od powstania nowego
wyglądu z motywem stokrotek, ale mam nadzieję, że nie złościsz się
że tyle na nie czekałaś (: Bardzo mi się podoba to logo, mam nadzieję że tobie też.
Prawie nie widać twojego pseudonimu, ale Ćsii XD
Cytaty są z piosenki, który chyba lubisz, bo chciałaś żeby znalazła się na 
playliście bloga- I really don't care!

Logo dla wiktoria47ze

Pierwszy raz robiłam takie logo, takie znaczy, że jest małe i skromne 
w czym wcale nie traci na wartości, a wręcz przeciwnie- podoba mi się!
Prosiłaś, żeby był na nim tylko twój nick, bez cytatów i to mi się udało 
ALE TO BYŁO TAAAKIE TRUUUDNEE
Chciałaś też jakieś wesołe tło, nie mogłam znaleźć czegoś odpowiedniego, ale myślę, 
że ta słodka babeczka się nadaje :3

Logo dla Yassminel

Nie wiem jak tobie, ale mi się podoba :3
Z tego co pamiętam, chciałaś czarno białe niebo.
Ja- Jak to ja, musiałam nawalić efektami, no bo jakby inaczej,
ale mam nadzieję, że to tobie nie przeszkadza.
Chciałaś też, żeby był tam cytat z piosenki Adale "Hello",
jak robiłam te logo, to nie brałam cytatów z tej piosenki, tylko 
teks z tekstowo, mam nadzieję, że nie robi to dużego problemu,
bo efekt jest JAK DLA MNIE bardzo dobry.

Logo dla Neci

Necia doczekała się w miarę normalnego loga, w którym nie pisze że Czesław spadł 
z krzesła, a wiem, że Mruczysława kochała te loga [*]
Zrobię ci kolejne, bo te szczerze mówiąc mi nie wyszło.
Tak to jest jak mi się stylu nie podaje łobuzie.
Steal Your Girl- Z twojego aska, może być? :3

Tło dla Pati

To te tło do youtube o którym wspominałam wcześniej.
Zrobiłam wszystko, tak jak chciałaś, napisałam tekst, który chciałaś aby znajdował 
się na tle i dodałam logo TheSims4 i twoją MovieStar.
Jedyne, co dodałam od siebie, to te wąsy milorda, zapełniają 
wolną przestrzeń która nie była tu potrzebna.
Tło wybrałam pastelowe i uważam, że wygląda to okey.
Nie zmieniałam jego rozmiaru, ja się na tym nie znam, ale jeśli ci się spodoba,
możesz zmniejszyć lub powiększyć je sama, albo poprosić kogoś innego.

Logdla Kessys

I o to przedstawiam Wam logo z genialnym pomysłem, ale nie genialnym wykonaniem.
Nie jest jakoś straszne, ale przez ten napis "Kessys" zbyt kontrastuje z resztą 
loga. Obrazek ten, powstał na bazie komixu i gdyby nie napis, było by o wiele lepiej,
ale nwm dlaczego, nie mogłam zmienić jego koloru, a później przez efekty zrobił się żółty obrys.
Mimo to, chyba nie jest strasznie źle, ale jeśli chcesz Kessy, mogę ci zrobić inne logo...

Logdla Emi Caffe

Oczywiście ledwo widać napisy, ale to już pominę.
Chyba jest w twoim stylu, no nie? :D
Mam nadzieję, że wzięłam dobry strój, bo nie jestem pewna XD
Twojej MS dodałam efekt 3D, który dobrze mi tu pasował i zapełnił niepotrzebną pustkę.
Mam nadzieje, że Ci się podoba.

Logdla mimi

Loga dla wypłocha, który kazał mi się edukować w sprawach anime, ehhh.
topsze sze dylgo f zbrafah animmE?!..;
Ładne, no nie? Szczerzę, to mało się nad nim napracowałam, bo
dodałam tylko moviestar moreli i dodałam napisy, bo prawię wszystko było w tle.
Mimi już nie musi się w lutym żegnać pięknym logiem świątecznym xd

Logdla ggenialna123


Logo zrobiłam trochę na ostatnią chwilę, ale mimo to wyszło naprwdę super!
Jest bardzo podobne, do mojego starego loga, ale Ćsiii xd
Tutaj tak jak i w logu EmiCaffe zastosowałam efekt 3D
Właśnie zauważyłam, że w każdym logu w moim wykonaniu
movieStar są odwrócone w tą samą stronę :'D



To wszystkie loga jakie chciałam Wam dzisiaj pokazać, jak dla mnie,
jest ich dość sporo, chyba z 8 *Taa, to bardzo dużo*.
Mam nadzieję, że post i loga się spodobały.
Zapraszam do zgłaszania się po loga? :33

#OREWUAR
~Hanny <3
.'oliwia:)506


10 komentarzy:

  1. Fajny post, dziękuję za śliczne logo! :* Mogłaś tylko dać te napisy na czarny kolor, aby były bardziej widoczne. Pozostałe też super. ;D

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Też myślę że mogłam dodać ciemniejszy kolor tekstu, ale cóż :/

      ~Hanny <3

      Usuń
  2. Dzięki za śliczne logo! A blog fantastyczny :*
    Pozdrawiam
    ~Yassminel
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Tło jest super! A masz rację te wąsy uzupełniąją wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) Oraz dziękuje, na pewno będę go używać :)
    Całuski ;*
    `tosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogła bym prosić logo? Nick; ByAnyBunny
    Aha, fajny post :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne loga!
    Mogłabym prosić o zrobienie jednego także dla mnie?
    Nick: AAmethystowa

    OdpowiedzUsuń