Muzyka :33

środa, 23 grudnia 2015

Oceny looków, artbooków oraz zdjęć ;3

                                                                 Ahoi! ;3 
           

                                               Hej i czołem! ;3 Z tej okazji, że dziś Wigilia (24.12)
                                       Postanowiłam napisać post.. Mh! Ale nie taki zwykły post B)
                                Post przestawia nie dużą liczbę looków, artbooków,  oraz zdjęć
                                                      z moją oceną. Zobaczcie sami :)

                                                                           ~1~
 Look: Franki 777
Uwzględnione kolory: Czarny, różowy, biały, brązowy 
Ocena: Wszystko do siebie pasuje owszem, lecz moim zdaniem włosy, tak włosy.. Czemu włosy?
Patrząc z mojego punktu widzenia nie pasują, może nie tak dosłownie. Ładnie wyglądają przyznam, ale koleżanka mogła popracować nad innymi włosami :) Ogólnie look całkiem w porządku, moja ocena: 9/1O (ten 1 punkt odebrały włosy)


~2~
Look: Amazing                                                                                                                                 
Uwzględnione kolory: Czerwony, biały, brązowy, ciemno brązowy, zielony, czarny                     
Ocena: No cóż, look nie jest najpiękniejszy. O co teraz chodzi? Bluzka biało-czerwono-czarna owszem ładnie to wygląda, ale spodnie? Czarno zielone do tej bluzki? Kompletna lipa :| Dodać buty, tak buty pasują do spodni, ale patrząc na górę, a dół looka - kompletnie 2 różne looki..
Przechodząc do włosów, do włosów akurat nic nie mam, czerwona opaska ładnie komponuje z bluzką oraz włosami.. Zaskoczyła mnie bardzo dolna część looka. Ocena: 5/1O
(ponieważ, ten 1 look wygląda jak 2 inne)

                                                                                 ~3~
Look: !!!!!!karolcia                                                                                                                                   Uwzględnione kolory: Blond, różowy, biały (można napisać również, że niebieski, ponieważ                               widać stanik i majtki)
Ocena: Uszy ładnie się komponują z włosami, sukienka podchodzi pod kolor uszu "kota",
białe buty również pasują. Ale jedyne co mnie uraża do tego looka to to, że widać stanik oraz majtki..
Oczywiście to wina modów, ponieważ sukienka prześwituje. Osobiście mam taką (jest za diamenty) ale innego koloru :) Założyłam ją max. 2 razy. Ocena: 8/1O (te 2 punkty odbieram za stanik oraz majtki, które szpecą ten ładny look)

                                                                             ~4~
Artbook: LadyJokier                                                                                                                             
Temat artbooka: Flaga USA                                                                                                                       Ocena: Widać, że dziewczyna bardzo się postarała, Użyła dużo elementów. Flagę USA udało jej się "ułożyć" idealnie. Szczegóły są jak najbardziej dopasowane. Ocena: 1O/1O
~5~
Artbook: dami lavato<3                                                                                                                         
Temat: Sklep z ubraniami                                                                                                                       
Ocena: Naprawdę bardzo podobne, prawie identyczne, wszystko starannie zrobione, ceny wydane
Na żółtych "znaczkach" napisane są również sc, co dla VIP podpisane jest VIP. Szczegółów tu jest
dużo, i naprawdę widać, że się ta osoba postarała :) Prawie identyczne, diamenty troche wyszły inaczej ale dobrze kombinowała. Wszystko mi się podoba, nie mam do czego się przyczepić! :-:
Hehe, moja ocena: Ładna 1O.   1O/1O 

 ~6~
Artbook: graffitii                                                                                                                                    
Temat: Nyan Cat                                                                                                               
Ocena: Nyan Cat jest bardzo popularny oraz słodki, tej dziewczynie udało się zrobić go identycznie. Wyszedł równie słodko jak na obrazkach, Kwadraty są ustawione poprawnie, nie mam zarzuceń jak do tego kota :) Policzki odróżniają się od koloru mordki, daje to naprawdę ładny efekt. Zatem oczy - widać, że zależało jej zrobić bardzo starannie tego  artbooka.  Moja ocena: 1O/1O         


~7~
  Zdjęcie: Jaspher                                                                                                                                             Co przedstawia zdjęcie: Zdjęcie przedstawia 10-11- letniego chłopca jedzącego cytrynę.
Ocena: Ten o to chłopak wstawił na MSP swoje zdjęcie jedząc cytrynę.. Dla mnie to żenada, sory bardzo.  Zdjęcie ze snapa, fajnie, że ma spana i w ogóle. Wstawiając takie zdjęcie ośmiesza siebie, no moim zdaniem. Rozumiem, trzymałby cytrynę w ręku, zrobił zdjęcie na MSP z tym o to podpisem, który jest "Aj..Smaczne :3" byłoby w porządku, ale wstawiając zdjęcie gdy ma sięOcena: 4/1O
cytrynę w buzi w TAKI SPOSÓB dla mnie to żenada.


~8~

Zdjęcie: (zielona dusza)                                                                                                                          
Co przedstawia zdjęcie: Prezenty pod choinę (na gwiazdkę) dla dziewczyny.                          
Ocena: Widać, że ta dziewczyna dostała różne lalki, Zniszcz Ten Dziennik x2, Monopoly fajna sprawa, klocki legofriends (czy jakoś tak XD), mazaki, książka, piórnik i pewna rzecz pod mazakami niestety nie wiem co to. Lalki bardzo ładne, jedno z lalek jest jakiś chłopak. Zniszcz Ten Dziennik są 2 tomy. Logo z friendów ;3 Ocena: 1O/1O 

Dobra, koniec :) Trochę się napisałam. Ale było warto. Jeżeli macie inne zdanie na temat któregoś z opisów i oceny piszcie w komentarzu :) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :* 
/tosia 


3 komentarze:

  1. Fajny post.
    Jak dla mnie, dobre ArtBooki mają po 5 (Max. 30 loveit) a te słabe są w TOP, czasem podobnie jest ze zdjęciami, ale już nie jest tak źle...
    Look Frankii chyba spodobał mi się najbardziej, ale mogłabym ponegocjować, bo wszystkie są fajne :)

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń