Muzyka :33

środa, 9 grudnia 2015

❄ Loga #3 ~Hanny ❄

Ciao 
Tak, doczekaliście się posta ode mnie, brawo wy!
*Przepraszam za odstępy, ale blogger mi nawala :c)
Dzisiaj przygotowałam dla was post z logami.
Jak na razie nie mam wszystkich lóg, bo niektórzy nie odpisywali na wiadomości
odnoście stylu ich loga ;-;
Jeśli tylko mi odpiszą, zacznę robić dla nich logo.
Logo dla Emi Caffe
Pamiętam, kiedy w październiku listopadzie  byłam taka zadowolona z tego loga,
teraz nie za bardzo, bo jest zima, a tutaj witamy jesień xD
A tak ogólnie, bardzo mi się podoba.
Jest takie.. tumblr'owe ♥
Logo dla Balisty:
Oczywiście, jak to ja, musiałam zaczacić z efektami :')
Mimo dużej ilości efektów, logo mi się podoba,
pierwszy raz coś takiego robiłam, ale chyba to powtórzę.

Logo dla Natalii:

Hłihłi.. ^^
Dla Czesia specjalnie wymyśliłam cytat:
"Ding dong,
Ding, dong!
Czesław spadł
z krzesła!"
Zna ktoś piosenke: "ding, dong, ding, dong spadł już śnieg"? B)
Mi się podoba, jest takie śmiechaśne ^^
Ledwo widać napis: "Natalia"

Logo dla Tosi:

Zakochałam się <3
Tak zimowo, nawalono efektami♥.
Nie wiem jak Was, ale mnie to logo po prostu urzekło.
Te Ciastko jest takie słodziachne ^^

Logo dla.. Znowu EmiCaffe xd

Chciałaś logo zimowe, udało mi się *chyba*..?
Jak to ja, pierdziesąt efektów, że ledwo napisy widać, ale mimo to, *Jak dla mnie*
jest super ;) Zrobiłam Ci drugie logo, bo tego na jesień raczej byś nie używała xd

Logo dla mimi506


Mraśne B)
Też mi się podoba.
Sorry, ale nie wiem co to "Kuroshitsuji"
więc masz się cieszyć ze świątecznego xd


❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Te loga mi sie wyjątkowo bardzo podobały, mam nadzieję że wam też,
przepraszam też, że te opisy są  takie krótkie, ale chciałam, żeby osoby 
dostały swoje logo już dzisiaj, mam nadzieję że to zrozumiecie i..

~Je vole

Te logo mi się tak podoba, że będę go używać w zimę xd

7 komentarzy:

  1. Hann masz się edukować :| Ale mniejsza,dzięki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pinkne *O* A Kuroshitsuji to takie anime :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No wjem jużeszm :CCC GUPII HANKEŁ

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za loga! :* Myślałam już, że zrobiłaś mi tylko zimowe, bo popatrzyłam na pierwsze. *.* Ale logo śliczne, wzięłaś słowa z mojej ulubionej reklamy świątecznej. ~ Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow!

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Stefan

    OdpowiedzUsuń