Muzyka :33

piątek, 18 grudnia 2015

Look'a Świątecznego + Co czytam?

Ciao 
Na dzisiaj przygotowałam dla Was post składający się z
dwóch części:
Pierwszej- Oceny mojego Świątecznego looka.
Drugiej- Co czytam.

Mam nadzieję że post się spodoba ,
a teraz przejdę do pierwszej części posta, czyli oceny looka'a :)
Reindeer Hann (Renifer Hann)
Wiem, że ta nazwa nie jest normalna, ale nic innego nie przyszło mi
do głowy xd
Look sam w sobie mi się podoba, to mój chyba ulubiony Świąteczny look.
CO wy na to, żeby go odwzorowała 
*Jak ktoś nie wie o co chodzi zapraszam na TEN post*
Ogóle kosztuje 3300 sc, ale ja dodałam do niego ubrania które już posiadałam i zapłaciłam jedyne




Włosy- Doszły w tamtym roku. Bardzo mi się podobają, ale w zeszłym
roku nie zdążyłam ich kupić, ale teraz na szczęście już kupiłam :)
Jak ktoś czytał mój poprzedni post, wie, że teraz mam fazę na ten kolor
włosów♥.


Sweter- BAARDZO mi się podoba, nawet bardziej niż włosy.Ten sweterak jest taki słodki <33
Nie zmieniałam zbytnio jego kolorów,
bo takie od razu mi pod pasowały



Rajstopy- Zwykłe, czarne rajstopy, dałam je tu, żeby nogi
nie były takie.. puste?
Nic nadzwyczajnego.



Buty- Jak pewnie niektórzy wiedzą, są one od niedawna
moją miłością♥.
Opisywałam je pare razy w moim poprzednim poście.




Dodatki- Użyłam tutaj Make-up'u *Jak zwykle*,
rogów i postu clowna renifera.
Akcesoria dopełniają ten look, 
Najbardziej jestem zadowolona z rogów.



PALETKOLORÓW:



#SESZYN PROFESZYN


Sesja w plenerze B)
Nie ma wielu błędów, widzę tylko jeden
przy pierwszej animacji.
Chodzi mi o to jak układa się ta koszulka..
DZIWNEE..!


WERSJE KOLORYSTYCNE:
I


Ta jest bardziej zimowa niż świąteczna.
Nie dało się zmienić niektórych elementów bluzki, 
więc musiałam zostawić je tak.
Nie zawiera on wielu kolorów, bo tylko niebieski i biały.
Ma początku chciałam zrobić czarne włosy, ale z tymi
białym jest bardziej zimowo ;)

PALETKOLORÓW:


II



Nwm dlaczego, ale o wiele bardziej podoba mi się od poprzedniego.
Trochę kojarzy mi się z choinką xd
Tych kwiatów od rogów prawie w ogóle 
nie widać.. Podoba mi się te połączenie kolorów,
tak pastlowo *Nie, nie pastelowo*

PALETKOLORÓW:


III



To ostatnia wersja kolorystyczna.
Chyba jest najlepsza, ale mogła by konkurować z drugą.
Tutaj już zrobiłam bardziej naturalny kolor włosów
i nie wyszło to najgorzej.




❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Co czytam?
Czytam głównie blogi, w większości o MSP,
ale nie tylko o tym, w moich ulubieńcach znajdują się też blogi
o, np: życiu, porze na przygodę serialach lub innych grach.
Czasem czytam coś m. in. na demontach itp.

MOJE ULUBIONE BLOGI MSP

emi-caffe.blogspot.com


Czytam ten blog od paru miesięcy, ale rzadko kiedy komentuje, boo..
Leniem jestem xd
Emka pisze posty pare razy dziennie, za co ją podziwiam, ja bym tak nie potrafiła.
ZAJOOONDZ WOREWER <333333333333


emily-mccline-i-msp.blogspot.com


Jeszcze stary wygląd..
Pamiętam początki tego bloga, była Amey, gdy poszła Patrycja..
To pierwszy blog o msp jaki zaczęłam czytać.
Jak to ja, prawie nigdy nie komentuje xd

Kreatywne-msp.blogspot.com


A oto drugi blog jaki zaczęłam czytać♥.
Pamiętam kiedy na blogu pisała tylko Lexy i Zó.
Dziewczyny przykładają się (Lexy chyba najbardziej..).

reiile-msp.blogspot.com


Blog jest nowy, ale bardzo przypadł mi do gusty głównie,
przez Reliie, która piszę świetne i dopracowane posty♥
Wygląd też jest piękny.


❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
To już wszystko co chciałam wam napisać w tym poście.
Mam nadzieję że się Wam spodobał.

~Je vole
'oliwia:)506
/Hanny <3


*Wcale nie chcący nie usunęłam folderu z logami i nie robiłm na szybko nowego logo ;-;*

1 komentarz:

  1. Super post! Look jest przepiękny, Ty mój Reniferze! <3 A jego nazwa jest taka niemiecka. XD O, dziękuję, że mój blog się tutaj znalazł! Mój Ty Zajonco-Reniferze. :*

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń