Muzyka :33

czwartek, 17 grudnia 2015

Wywiad z Emi Caffe

                                                             Aohj ;3 
Witajcie moi drodzy, mam dla was wywiad! Z Emi Caffe  zapewne wiele osób zna, kojarzy.
A więc zaczynajmy ;)
PS. "J" - Ja, Emi Caffe - "E"

J: Ile grasz na msp?
E: Na MSP gram od 2013 roku, a na tym koncie od siódmego listopada 2013 :)
J: Czy prowadzisz bloga o msp?
E: Tak wiele osób mnie z niego zna.
J: Jaki twój film cieszył się największą popularnością?
E: "Poszukiwana" ;) 
J: Czy lubisz robić filmy na msp? A jeżeli tak, jakiej katogorii? 
E: Nie robiłam już filmów od kilku miesięcy, ale lubiłam robić komedie i dramaty. ;)
J: Lubisz oglądać innych filmy na MSP?
E: Oczywiście! I to bardzo, moimi ulubionymi "reżyserkami" są Kathey, Lolinkassi oraz YourAniłek.
J: Masz na MSP najlepszego przyjaciela od serca?
E: Tak, mam kilku takich przyjaciół
J: Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie?
E: Czytać książki, śpiewać, słuchać muzyki i grać na laptopie. Ale najbardziej uwielbiam
czytać książki i gazety oraz tańczyć
J: .Lubisz podróżować?
E: Tak. Ale ogólnie kilka lat temu ostatnio byłam za granicą - urodziła
się moja siostra.
J: Jakie miejsca na świecie zwiedziłaś?
E: Hiszpanii, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Francji, Niemczech, na Węgrzecz,
w Maroku, Rumunii, Bułgurii, w Ukrainie
J: Wolisz lato czy zime?
E: Lato! Wtedy są moje urodziny, jest ciepło i można chodzić na basen
odkryty i spędzać mnóstwo czasu na polu.
J: Jaki jest twój ulubiony kolor?
E: Różowy i miętowy
J: Wolisz jeździć na nartach, czy na sankach? A może na czymś innym jeszcze? 
E: Hmm, na nartach dawno nie jeździłam, chyba na sankach ;)
J: Wolisz plażę, gdzie jest dużo ludzi, czy "rzekę" Na której nie ma prawie nikogo?
E: Plażę, gdzie jest dużo ludzi.

Emi Caffe: Pozdrawiam: Ciebie, moich przyjaciół, czytelników mojego bloga, czyli moich Zajonców :) #ZajonceStefana

Dziękuje za wywiad :) Mam nadzieje, że spodobał się wam. Jeżeli tak piszcie w komentarzach
postaram się wtedy zrobić z następną osobą wywiad :) /tosia


4 komentarze:

  1. Zauważyłam kilka błędów. xD Zamiast ''Poszukiwania'', powinno być ''Poszukiwana''. ;) Źle napisałaś, ale trudno, możesz to poprawić?

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :3
    W ogóle to nie wiedziałam, że z Emki taka podróżniczka xd

    ~H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a no widzisz :D Wielu rzeczy się dowiedziałaś. Heheszki :D

      Usuń