Muzyka :33

niedziela, 13 grudnia 2015

Look'i Świąteczne/Zimowe

Ciao!

Jako, że dużymi krokami zbliża się Boże Narodzenie,
na MSP panuje szał Świąteczny, prawie każdy ma w swojej szafie look świąteczny,
a na swoim profilu ma świąteczną animacje.
Mimo to, nie każdy wie jaki zrobić look świąteczny, jak jeszcze nie dawno ja.
Postaram się pomóc właśnie takim osobą, ale rzecz jasna, każdy może kupić taki look ;)

Look dla nie VIP- Winter is coming




Przepraszam za jakość.

Ten look jest zimowy, co wskazuje nawet nazwa.
Podoba mi się, może kupie na innym koncie, bo na oliwia:)506 mogę sobie pozwolić na więcej ;)
Długo szukałam spodni, ale uznałam, że jak nie mogę znaleźć odpowiednich,
dam spódnicę. Jestem z niej zadowolona.
Cena wynosi 2375, czyi nie aż tak drogo.

Włosy (Str. 6 w kat. "Upięcia") :
Ostatnio bardzo podoba mi się ten kolor, idealnie pasuje do mojej nowej twarzy♥.
Uznałam, że taki luźny koczek, pasuje do reszty looka, ale można równie dobrze wybrać inne,
pewnie też będzie wyglądać ładnie :)

Sweter (Str. 2 w kat. "Swetry")
Bardzo podoba mi się ten sweter, z tego co pamiętam kupiłam go już rok temu.
Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z bajką "Kraina lodu".
Ten Fioletowo-Niebieski kolor jest jak najbardziej zimowy, chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego.

Spódnica ( Str. 2 w kat "Spódnice")
Z konkursu z pory na przygody, którą przez 3 godziny namiętnie oglądałam na blogu http://poranaprzygodegry.blogspot.com/. .
Nie mam o niej dużo do powiedzenia, wszystko napisałam w opisie całego looka.

Buty (Str. 6 w kat "Buty")
Moje ukochane♥. Nadają się idealnie do spódnic lub krótkich spodni.
Nie mogłam tu dać nic innego, od razu wiedziałam że dodam właśnie te urocze lacze.

Dodatki (Str. 1 w kat "Szaliki & Torebki")
Dałam tu tylko szalik, *edit. są tu jeszcze piegi i róż* dopełnia ona cały look,
dzięki niej nie jest pusto. Bardzo dobrze się prezentuje i pasuje do większości
zestawów =.

Look nie VIP- Green Christmas!




Mrrrraśny B) Na początku miał to być look dla VIP, ale jakoś mi się zapomniało

i zaczęłam robić normalny look, nie do posta.
Jest jeszcze lepszy od poprzedniego.

Włosy (Str. w kat. "długie włosy)
Kiedyś nie byłam do nich przekonana, zle teraz widzę, że są naprawdę fajne :)
Oczywiście, mój kolorek <3

Sukienka ( Str. w kat. "Sukienki")
Pamiętam, jak była nowa.. Stare dzieje.
Zawsze mi się podobała, a w swojej szafie mam już kilka takich.

Buty (Str. w kat "Buty sportowe"
Nie chciałam tu dodawać moich miłości, dlatego postawiłam na trampki.
Są okej, ale mogłam dodać lepsze.

Dodatki (Str. 7 w kat. "Nakrycia Głowy")
Te rogi, mnie zauroczyły, mogłabym je dodawać wszędzie♥.
Pasowały więc również i tu. Usunęła bym jedynie połysk, tak jak w większości ubrań na MSP.


Look VIP- Wigilijna Noc..♥



Mimo, że look robiony na odwal, podoba mi się.

Trochę jak ja w ferie, ciągle chodzę i pidżamach itp. W dodatku też mam takie rozwalone koki,
"no bo po co robić je od nowa skoro ca 16 godzin znowu będę szła spać?"~ Hania.


Włosy- Bardzo mi się podobają, tylko mogli by zrobić dwa egzemplarze:

Jeden- Bez koków.
Drugi- Z kokami.

Kombinezon- Podobny do pidżamy, mimo to kojarzy mi się ze snowboarding'iem xd

Look dla VIP- GDZIE MOJA HERBATKA! *Nie wnikać*



Tak jak poprzedni look- Robiłam go na szybko, ponieważ mam jeszcze 10 minut komputer..
Nie jest tak źle, ALE MOGŁO BYĆ LEPIEJ. 
Look wyszedł tanio, *Jak na dzisiejsze ceny* ponieważ buty i spodnie są połączone.

Włosy (Str. w kat. "Długie Włosy")
Mam kilka takich, ale o takim odcieniu jeszcze nigdy nie myślałam, ale chyba zrobię z nim
jakiś look. Bardzo denrwuje mnie to ucho ;-;

Koszulka (Str. 1 w kat. "Swetry")
Do tej pory nie zwracałam na nią uwagi, ale w tym look'u mi się podoba, może jeszcze kiedyś 
zrobię z nią look. Rok temu miałam coś podobnego w Boże Narodzenie :)

Spodnie i buty ( Str 1 w kat. "Wszystkie Doły")

Podobają mi się, ale nigdy nie udawało mi się z tworzenie z nimi looka, ale podjęłam się tego jakże trudnego wyzwania xd Szkoda, że modzi nie zrobili takich spodni bez żadnych kapci, ale kaloszy.. ;-;

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

             To już wszystkie look jakie dla was przygotowałam, mam nadzieję, że się spodobały. 
                          Mi definitywnie najbardziej podoba się drugi look, a Wam?
      Ahaha, uświadomiła sobie, że to jedyne looki mojego autorstwa które pozwalam kupować bez                                                                               pytania xd
                                        Jeśli jakiś kupisz, napisz mi w komentarzu ;**



4 komentarze:

  1. Nie wiem co się dzieję, mój blogger ma dałna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej przypadł do gustu drugi look. <3 Idealnie wpasowuje się w atmosferę świąt! Tylko trampki zamieniłabym na czółenka. c:

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko są piękne,ale najlepszy 2 c:

    OdpowiedzUsuń