Muzyka :33

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Mikołajkowy post ;33

                                                              Ahooj! ;33
Witajcie, iż z tego powodu, że były mikołajki (6.12) pomyślałam, żeby dodać post mikołajkowy.
Mam wenę *-* Z powodu, że dziś były mikołajki w mojej szkole, a ja byłam P.Mikołajową ;D xD
Fajny miałam strój wam powiem c;  Taka mała podobizna : (oczywiście ten strój z neta) xdd 
Mój był podobny.





No i oczywiście nie mogło zabraknąć czapki! ;))




Tutaj taka mała legenda o tym jak powstały mikołajki ;33 
Zwyczaj wręczania prezentów w Mikołajki wywodził się ze średniowiecznych legend o życiu świętego Mikołaja, które stały się bardzo popularne dzięki przedstawieniom wystawianym od X wieku 6 grudnia. Najbardziej znana była, spisana w pierwszej połowie IX wieku w Konstantynopolu przez archimandrytę Michała, opowieść o trzech córkach.
Zgodnie z nią młody Mikołaj, jeszcze przed wyborem na biskupa, miał chciwego i bogatego sąsiada, który drwił z pobożności świętego. Bóg ukarał sąsiada i sprawił, że stracił majątek oraz popadł w skrajną biedę. Gdy nie miał już z czego utrzymać rodziny, postanowił sprzedać swoje trzy córki do domu publicznego, ponieważ nikt nie chciał ich poślubić bez otrzymania stosownego posagu. Mikołaj, po długich rozważaniach tekstów Pisma Świętego i modlitwie, postanowił uratować cnotę dziewcząt. Trzykrotnie, pod osłoną nocy, wrzucał przez okno pieniądze przeznaczone na posag dla każdej kolejnej siostry. Gdy sąsiad wyprawił już dwa wesela, postanowił dowiedzieć się, skąd biorą się tajemnicze pieniądze. Czuwał całą noc i ze zdumieniem odkrył, że to pogardzany przez niego Mikołaj wrzuca po raz trzeci pieniądze przez okno. Podziękował mu zawstydzony i postanowił zmienić swoje życie na zgodne z przykazaniami.
I tutaj tak jak jesteśmy już na temat zrobiłam dla samej siebie look świąteczny. W komentarzu oceńcie 
od 0/10. 

Look stworzony przeze mnie:




















Spodobał mi się jeszcze look koleżanki z msp ;)
Oczywiście, żeby nie było nick jej: julkaa1200
Oto look zrobiony przez nią ;33
Boski! *_*

I piosenka na temat! Margaret- Coraz bliżej Święta
https://www.youtube.com/watch?v=2QKXfOkSvRQ
Zapraszam do obejrzenia ;33 Chyba zrobię do tego teledysk ;d

Pro po tego tyle już w telewizji reklam o świętach no i wgl ;d
Mam do was takie jedno pytanie, będziecie oglądać Blog Reklamowy? Ja chyba tak.
To tyle w tym temacie! ;3 
Pozdrawiam i do zobaczenia w następnym poście! ;3 
/tosia


4 komentarze:

  1. Też mam taką czapkę, cały grudzień w niej chodzę♥.
    A luki są ładne ^^

    ~ Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas na mikołajki rozdawali cukierki ♥ Ale to już nie to co w 4-6 ,bo wtedy to dosłownie zrzucali je takiego jakby "balkonu".Post-ekstra :3 Za look - 9/10 ,bo jak dla mnie za dużo dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten looczek jest ekstra, tylko spódniczka trochę ciemna. ❤

    OdpowiedzUsuń