Muzyka :33

środa, 17 sierpnia 2016

Przegląd skinów! [1]

おはよう
Tak, nowe powitanie :3 Można się domyślić, że chińskie lub japońskie. Teraz retrospekcja. Ja kocham Anime, Anime to japońskie bajki, Sawako stale mówi Ohayo, Ohayo po Japońsku napiszemy właśnie tak. (Ohayo-Dzień Dobry)

TEN SAM POST POJAWI SIĘ NA ŻELKOWYM, WIĘC JEŻELI CHCECIE WIEDZIEĆ SKĄD TA SERIA ZAPRASZAM TU

Krótki wstęp:
Yandere Simulator, to gra o cichym stalkingu. Jesteśmy Japońską dziewką o nazwie Ayano Aishi (jeżeli wyobrażasz sobie, że ja Ci to mówię, to czytaj Ajano Ajeszi, nie wiem czemu tak mówię :P)
Aby zdobyć naszego ukochanego, który jak na moje jest ciotą,  musimy zabić wszystkie dziewczyny zakochane w nim, bowiem jesteśmy zbyt nieśmiali by z nim zagadać. AKTUALNIE GRY NIE DA SIĘ SKOŃCZYĆ Z HEPI ENDEM BO JEST ONA SKOŃCZONA GDZIEŚ W 45% NIE WIEM BO PRZEZ KILKA MIESIĘCY NIE CHCIAŁO MI SIĘ POBRAĆ WIĘC SMUTNA TWASZ


Ayano, jesteś z siebie taka dumna, rozumiem, 7:23 a tu już 5 osób dedło.
Kiedy, zdasz cobie sprawę co się stało, ale i tak masz to w dvpie

Ale oky, aktualnie mam pobrane 3 skiny, bo o ile ktoś pamięta, to zazwyczaj były właśnie 3.
Może, pokażę Wam folder? Tak by było najrozsądniej.
Więc, o to on:
Nie, wiem, co właściwie się stało, bo kiedyś wyglądał on inaczej ;-;
Dobra, zabieramy się za arbuza.
Fotka:
Ale ten arbuzik, koło kokardki jest słodki, omygy.
Widzicie te oczy? To są prawdziwe arbuzy! Lel. Czy tylko mnie urzekł ten wspaniały arbuz? :*
Ah! Prawie o ocenie zapomniałam, głupia debilka ;-; Oczywiście 9.9/10 (przez skarpetki ;-;)

Teraz Batman, turururut!
Zdjęcie:
Musiałam wybrać te włosy, bo one miały specjalny skin dorobiony.
Nie pytajcie, co to za włosy obok nogi. Pani tościk się wpierdzieliła ;-;
Twarz:
Omygy, jakość [*] Ta maska jest piękna (xD)
Ocena: 10/10
I ostatni skin, czyli Giffany:
To uczucie, gdy idziesz do toalety, i w pewnym momencie pies zaczyna drapać w drzwi od niej ;-;
Znowu, ręce były zrobione osobno.
Ale włosy są śliczne :3
Twarz:
Matko, nie cierpię opisywać zdjęć. Eee... Oczy idealnie komponują się z całom resztom i wygyly
8/10 dziękuje.

Klaudia Pyta:
DLACZEGO JĄ:

Uważają za to:
CZEMUUU
Klaudia Pyta #2:
Co myślicie o tym? Hę?
Kocham mój telefon, nie umie zrb dobrze zdj xD
BAYO BAYO!
Żegnam się gifem, bo tak ;-;

1 komentarz: