Muzyka :33

wtorek, 30 sierpnia 2016

...Hej?

Witam. Z tej strony ta zła i nie dobra osoba która tak zaniedbała tego bloga. Tak tu Hann. 
Przepraszam za swoją nieobecność, sama nie wiem ile o ona trwała, ale na oko dosyć sporo. 
Pisanie postów na siłę nie miało sensu, dlatego przestałam to robić, plus to że nawet za bardzo nie miałam na czym. Kupiłam sobie laptopa, wydałam na niego cały hajs. smutek smutek bieda bieda :(((
Dobra, może przejdę do rzeczy. Chce odnowić bloga. Postaram się pisać więcej postów, 
ale nie mam pewności, bo jak mówiłam, pisanie postów na siłę nie ma sensu. Już lepiej nie robić tego wcale. Chce też dodać parę osób do redakcji- Takich którzy będą pisać przynajmniej raz na parę tygodni :') Po dodaniu redaktorów zmienię też wygląd bloga, który uzgodnię z pozostałymi członkami redakcji, o ile uda mi się ich znaleźć... 
Zastanawiam się też na zmianę nazwy bloga, ale to nie jest pewne.
Jeśli będą pojawiać się posty, nie zawsze będą one w tematyce msp, bo do tej gry już nie ciągnie mnie tak jak kiedyś, czasem może pojawi się coś związanego z ts4, czasem jakieś tagi,a czasem coś zupełnie innego. Chce żeby na blogu była luźniejsza atmosfera. Posty będę pisać kiedy będę chciała, ale też bez przesady, nie będą pojawiać się one co parę miesięcy... 
Tego też będę oczekiwać od innych redaktorów. Nie będzie żadnych okresów 
próbnych czy innych pierdół, bo po okresie próbnym i tak niektórzy przestają pisać.
Po prostu jeśli ktoś od dłuższego czasu nie będzie dawał znaku życie zostanie wywalony,
a jeśli ktoś będzie aktywny na blogu, zostanie nagrodzony. Coś ala "Redaktor miesiąca".
Myślę, że to dobry pomysł, ale jeszcze nie pewny.
A aktualne osoby z bloga proszę o napisanie posta w przeciągu miesiąca 
jeśli chcecie tu zostać. Wiem może jest to wredne i egoistyczne zachowanie,
ale nie chce trzymać redaktorów do ozdoby.

Akurat "powracam" pod koniec wakacji, także nie wiem jak mi pójdzie prowadzenie tego
bloga. Tym bardziej, że teraz idę do gimnazjum i może być ciężko,
bo chciałabym też poprawić swoje oceny, a blog będzie tylko takim małym dodatkiem...
Razem z serialami i fanfiction, oczywiście :DD
Nie mam pojęcia czy mi się uda, ale mam taką nadzieję.
Ciao.
Hann.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz