Muzyka :33

środa, 31 sierpnia 2016

Hej, jestem tu nowa. ♥

                                                                             Hejo! 
Jestem nową redaktorką na tym blogu, mam nadzieję, że przypadnę wam do gustu. :) OK, a więc tak najpierw zapoznajcie się z moim kontem na Msp, nazywa się: RozowyAnanasek
Może i to konto nie jest zbytnio atrakcyjne, ale zostało stworzone dla beki, jednak zaczęłam na nim grać, bo spodobało mi się. Mam też 2 konto na Msp, które wygląda ładniej, ale nieczęsto na nie wchodzę. Nick tego mojego 2 konta to: MovieQQQ
Możecie mnie zapraszać na obydwa konta. (jeżeli ktoś chce :)) Okej, to może opowiem coś o sobie, co? xD Mam na imię Gosia. (lubię to imię ;3) Mam 12 lat. Na Msp gram już 2 lata i pół roku, no to dosyć długo. :D Emm....co by tu jeszcze napisać? XD Lubie rysować. (nwm czy to kogoś obchodzi, ale tak se to napisałam XDD) Chętnie poznaję nowych ludzi, jestem towarzyska. :) No i to tyle. Będę się podpisywać Ananasek. :D
~Ananasek

4 komentarze: