Muzyka :33

piątek, 2 września 2016

Nowy Motyw

         Hejooo!
To znów ja - Ananasek. -^- No i tak, wczoraj był nowy motyw! :3 Czemu robię posta dzisiaj? 
Bo wczoraj nie miałam czasu, a jak już zaczynałam go pisać to ciągle czegoś ode mnie 
chcieli. ;-; Cóż post jest dzisiaj, ale to chyba tez dobrze, tak? X'D  

Ok, a więc zrobiłam look'i jak to zazwyczaj robię, gdy jest nowy temat. 
Pierwszy look to był strój Pikachu, a drugi zwyczajnej dziewczyny. ;D
Look Pikachu.
Nie zwracajcie uwagi na to na brzuchu i nogach. XD Ten look nie jest dla vip.
Koszt: 2275 sc
Zresztą widać to na zdjęciu wyżej. :) Look bardzo mi się podoba, ale tylko jedna rzecz mi się nie podoba..buty. Ugh...Jak dla mnie ostatnio w motywach nie ma fajnych butów. :/
Look dziewczyny.
Koszt: 2325 sc
Cenę również widać na zdjęciu wyżej. :)) Tak jak widać w tym look'u nie użyłam butów z motywu, bo mi się kompletnie nie podobały. Ten look również mi się bardzo podoba, kolorystyka jest fajna, a czemu akurat niebieksko-ziolonawe włosy? Sama nwm, jakoś tak mi pasowało. ^^
I na sam koniec jakiś mój bazgroł. XD Jak ktoś mnie ma w znaj na Ananasku to, to widział, bo wstawiłam na Msp.
To ja się już z wami żegnam. Do zobaczenia w następnym poście! :3
~ Ananasek





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz