Muzyka :33

niedziela, 11 września 2016

Zbanowane IP D:

                                                                       Heloł!
To znów ja Ananasek...a więc dzisiaj chciałam se wejść na Msp, jak co dzień, a tu nagle to:
Zbanowali mi IP. :') Ale za co? Ja nie wiem. Nie przezywam inncyh ani nic. To może przez moją sis, która używa mojego komputera i mogła przezywać, a jak ją zbanowali to robiła nowe konta (?). Jednak nie wiem, mam nadzieję, że szybko mi odblokują IP i znów będę mogła grać. c: To na tyle, miłego dnia! ^^
~Ananasek -3-

5 komentarzy:

  1. Takie tró. Napisalas do modow? Bo to takie w dupe. I żeby nie było, post pojawi się w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napisałam do modów, dziś weszłam na poczte i...podałam zły nr blokady, jezu ślepa jestem czy co??

      Usuń
  2. Ey, mogłabym powrócić na bloga? Nie obiecuję, że posty ode mnie będą pojawiały się często, ale jednak coś :)
    Han

    OdpowiedzUsuń
  3. Ey, mogłabym powrócić na bloga? Nie obiecuję, że posty ode mnie będą pojawiały się często, ale jednak coś :)
    Han

    OdpowiedzUsuń