Muzyka :33

piątek, 29 lipca 2016

Hejuu stokroty :)

Cześć, jestem nową redaktorką tego bloga (Mam nadzieję, że ten post powitalny wyjdzie mi lepiej :3 Drugi w życiu WOOO) ale tego, można się chyba domyślić.

Mam na imię Klaudia, w listopadzie 13 lat. Mam 170 cm wzrostu, średniej długości brązowe włosy i szaro-zielone oczy. Gram w siatkówkę i pływam, lubię też czytać (wiem dziwne) ale nie lektury, tylko swoje książki, tych z biblioteki też nie lubię. Oglądam też anime, najbardziej lubię Kaichou wa maid-sama!. Na msp jestem od SAMEGO początku czyli od 2009 r. miałam tam jednodniowe konta które stale porzucałam. Od 2011 gram na polskim msp, lecz na swoim aktualnie głównym koncie od 2012 r. mój nick to Pati 2003_3002. Blogowaniem, interesuję się od marca, kiedy to w konkursie na redaktora dostałam się TU. Zaproponowałam Hani, przyjęcie mnie tu, ze względu na małą aktywność. Jednym z moich marzeń, jest dostanie się na Abieskę, jednak to, że tu trafiłam, niezmiernie mnie ucieszyło. Wiem, moje powitanie jest do dupy ale ćsii. Dobra, może, przestanę Wam truć, i pokażę swój profil?
Dobra, nie chce mi się, mam ważniejsze sprawy niż zajmowanie się screenami, np zrobienie teledysku?
Wiem, że notka krótka, ale nie umiem pisać takich rzeczy.
AHA! Tu, i na żelkowym, niektóre posty będą takie same :3

BAYO BAYO! (Tak to moje pożegnanie. Czasem BAYO!, BAYO! BAYO! , BAJU BAJU! lub Baj)
A, można mi mówić: Klaudia, Klidi, Klaudzia, Szpakonators, KEVIN (koniecznie z dużych), Michał Głomb, Michał Gołomb

5 komentarzy:

  1. Część Klaudia:) Cieszę się ze ktoś tu jeszcze żyje :33 Dzisiaj miałam zamiar dokończyć posta:33
    ~Hann/szirunia love cat

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy na blogu! ;** Nie mogę się doczekać twoich postów Michale Gołembiu XDD
    Jak kupie kompa to wracam do pisania postów, dodam parę redaktorek itd (:

    OdpowiedzUsuń