Muzyka :33

sobota, 25 czerwca 2016

Eee...Cześć?

Eee..Cześć. Pewnie zastanawiacie się kim jestem..zaraz sie tego dowiecie :D
                                           -O mnie-
Mam na imię Hania jak adminka tego jakże niezwykłego bloga xD . W lipcu skończę 11 lat. Moje hobby to blogowanie, muzyka i akrobatyka. Mam brązowe,proste włosy sięgające do połowy pleców oraz bardzo ciemne, prawie czarne oczy. Jestem szalona i przyjacielska.
                                         -Moje msp-
Swoją przygodę z msp zaczęłam *sprawdza* w lipcu 2012 r. na koncie rapsia. Później tworzyłam inne konta m.in. harapka, dziahana, dziahanna i hasia masia. Obecnie gram na kontach Cyzia 2 0 oraz szirunia love cat.
                   -Moja przygoda z blogowaniem-
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się niedawno. Najpierw zaczęłam czytać blogi, a potem  natchnęła mnie ochota na pisanie więc zapytałam się adminki tego bloga czy nie mogłabym tu trochę popisać. Hania zgodziła się i w ten sposób się tu znalazłam.
To tyle na dzisiaj myślę, że notka wam się spodoba
                                    Do zobaczenia ;)
                                     
~Hann<3
~szirunia love cat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz